User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 16:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > handan-boksiin tallennettujen maksu-tv-ohjelmien katsominen ilman ohjelmakorttia??
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Handan-boksiin tallennettujen maksu-tv-ohjelmien katsominen ilman ohjelmakorttia??
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Ella08
Newbie
_
12. tammikuuta 2008 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin juuri kaapeliverkon digiboksin ja nyt näyttää näkyvän ilmaiseksi kaikki maksu-tv-kanavat, en tiedä miten kauan (olen kuullut huhuja että pari päivää, mutta myyjä ei puhunut tästä mitään!). Kysymys: Jos tallennan maksullisten kanavien ohjelmia digiboksille, voinko katsoa ohjelmia sen jälkeen kuin tämä yllättävä ilmaiskatsomisen kausi päättyy?? Vai onko ohjelmissa jokin salaus?? Olen ohjelmoinut leffoja tallentumaan, mutta meneekö tässä sormi suuhun sitten kun niitä haluaisi katsoa...
Makko
Newbie
_
29. tammikuuta 2008 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköisesti voit katsoa niitä "salattuja" ohjelmia jälkeenpäin. Ainakin omassa Nokian tallentavassa voi. Olen nauhotellut kovolle leffoja "salatuilta" kanavilta sillon kun on ollut cable open kampanja ja katsonut jälkikäteen. Eihän ne sitäpaitsi ole nyt edes salattuja jos niitä kerran voit katsoa ilman korttia.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > handan-boksiin tallennettujen maksu-tv-ohjelmien katsominen ilman ohjelmakorttia??
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy