Artec T14br
|
|
crosblade
Suspended due to non-functional email address
|
12. tammikuuta 2008 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro!.. ostin ton ja kaikki on OK!! eli toimii ja kiinni on talon omassa harava antennissa..! mutta nuo katselu ohjelmat on aika köpöjä!
--- KERTOKAA ILMAISIA/MAKSULLISIA OHJELMIA TÄLLE TIKULLE!---
-crosblade
|
B12
Newbie
|
13. tammikuuta 2008 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainoa millä olen saanut toimiman 100% luotettavasti ilman kikkailua ja tuntikausien säätöä on Artecin oma Digital TV. Köpö on se myönnetään, mutta toimii kuin se kuuluisa junan vessa.
|
crosblade
Suspended due to non-functional email address
|
13. tammikuuta 2008 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti B12: Ainoa millä olen saanut toimiman 100% luotettavasti ilman kikkailua ja tuntikausien säätöä on Artecin oma Digital TV. Köpö on se myönnetään, mutta toimii kuin se kuuluisa junan vessa.
Juuh siinä on vaan yks vika ! :D ku vaihtaa kanavaa niin pittää epg kattoa mikä ohjelma siellä näkkyy.. muute toimii ku junan vessa !
|
Thomppa28
Newbie
|
14. tammikuuta 2008 @ 20:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimii ihan ok. Ensin oli ongelmana blue screen of death tikkua poistettaessa, korjaantui uusimmalla päivityksellä. Tosin tuon päivityksen asentaminen vaati vanhan softan poistamisen ja ccleanerin ajon uninstallin jälkeen, muuten ei suostunut asentumaan. Progdvd toimi aiemmin, mutta nyt ei suostunut toimimaan ainakaan sovinnolla. Ai niin, käyttis Vista home premium.
|
Member
8 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2008 @ 20:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Crilles
Suspended permanently
|
16. tammikuuta 2008 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttäisit vaikka junan vessaaa niin täällä kysellää että mitä ohjelmia / ajureita olette saaneet kysyisee soittimeen ! :)
Se on tuo Oma Digital Tv mikä tuli mukana ollu paras minusta..
|
Thomppa28
Newbie
|
16. tammikuuta 2008 @ 20:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Crilles
Suspended permanently
|
16. tammikuuta 2008 @ 22:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Thomppa ootko ny varma että sulla ny toimii se kunnolla siis progdvb 4x?.
Ku sulla ennen se ei oikee näyttäny toimivan..:/
|
Thomppa28
Newbie
|
17. tammikuuta 2008 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis uusin 5.x versio ei toiminut, tuo 4.x toimi ainakin kun eilen asensin ja kokeilin. Sinänsä outoa, ettei tuo uudempi toimi... Pitää katsoa, jos jaksais viikonloppuna hieman säätää.
|
Crilles
Suspended permanently
|
17. tammikuuta 2008 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu.. tuleeko sulla sellanen teksti kun katsot ohjelmaa että "osta tämä dvb kortti ebay.com paikasta"?.. Tai ohjelma.?..
Itse en ole tyytyväinen ohjelmaa ! ja minullakaa ei toimi tuo 5x :(
|
Crilles
Suspended permanently
|
17. tammikuuta 2008 @ 20:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi KISSA !!!... :((( Teki ny Artec Vanhan aikaset..:D..
Kokeilin asentaa uusimman Digital tv ohjelman ja sitten sain asenettua niin väittää että tikku ei oo koneessa kiinni ja sitten poistin kaikki ajurit ja ohjelmat ja koitin alkuperäisiä (cd omia) ajureita asentaa niin vielläki sama ongelma..:( eli CCleaner hyödyllinen?:o
|
Thomppa28
Newbie
|
18. tammikuuta 2008 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakin mulla auttoi tuo CCleaner, ilman sitä ei uusien ajureiden asentaminen onnistunut.
|
Crilles
Suspended permanently
|
18. tammikuuta 2008 @ 12:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh.. eli sillä pittää mitä putsata? ite laite vai? joku kansio :D?
|
Crilles
Suspended permanently
|
26. tammikuuta 2008 @ 10:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Noni sain toimimaa tolla Ccleaneril ja kiitos sen :).!
Mutta ku nauhotan sen omalla katseluohjelmalla eli Mediaplayer niin se nauhottaa sen kuvan ylös-alaisin..-.- ja sit sillä sponsori ohjelmalla eli Jukebox 3.0 niin ihan normaalisti..
|
Pugi
Junior Member
|
31. tammikuuta 2008 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73: Itse käytän tuota Vista home premiumin mediacenterillä.
Mites sait T14BR tikun toimii tuossa kun ei mulla toimi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2008 @ 19:02
|
Member
8 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2008 @ 19:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimii tällä omalla antennilla kyllä todella huonosti eli paremmalla antennilla paranee. Nyttenkään ei näy muut kanavat kuin yle... Eipä ole tarvettakaan vielä ollut tälle, heräteostoksena jäi prismasta mukaan enkä ole pahemmin jaksanut perehtyä.
Siis toimii ihan että asensin eka laitteen & ohjelmiston ja sitten Mediacenterillä tv-asetuksiin.
|
Pugi
Junior Member
|
1. helmikuuta 2008 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla mediacenter ei löydä yhtäkään kanavaa. Vika ei voi olla singnaalissa koska jukeboxi toimii hienosti ja muutenkin talonkatolla olevasta antennista tulee singnaali.
|
Larmuska
Account closed as per user's own request
|
3. helmikuuta 2008 @ 09:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on DVBviewer tikun kaverina. Ylen tekstit on vähän kököt. Muuten aivan loistava hinta/laatu suhde.
|
Crilles
Suspended permanently
|
7. helmikuuta 2008 @ 22:21 |
Linkki tähän viestiin
|
onko Dvbwiewer oikeasti hyvä? ja oisin ehk valmis maksamaan 15? siitä jos se oli se hinta.
|
Larmuska
Account closed as per user's own request
|
8. helmikuuta 2008 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Crilles: Mitä nyt olen testaillut tikkujen omia softia ja freeware-DVB softia.. niin kyllä tuo maksullinen DVBviewer on vienyt kirkkaasti voiton.
Käyttöliittymän muokattavuus ja toimivuus on onnistunut. Suurin etu on juuri se, että dvbviewerin voi säätää haluamakseen. Nauhoitustoiminnot ovat myös paljon paremmat kuin esim Artecin mukana tulevissa softissa. Kannattaa eka testata kokeiluversiota ja sitten tilata jos miellytti.
|
Mainos
|
|
|
Crilles
Suspended permanently
|
12. helmikuuta 2008 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Nakkaa linkki