User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 07:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sd-korttien tallennuskapasiteetti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SD-korttien tallennuskapasiteetti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemusta SD-korteista siinä mielessä, kuinka paljon todellinen/luvattu tallennuskapasiteetti on vaihdellut tai sitten kuinka korruptuneita kortit ovat olleet. Itse ostin vuoden vaihteessa EBAYsta 40? euron hintaan 4Gb ja 2Gb SD-kortit USB-tikkuineen (SD-kortin siis voi laittaa tikkuun ja sen jälkeen tikun USB-porttiin). SD-kortit vaikuttavat olevan nimettömiä tai sitten merkkiä SanDisk. Seuraavanlaista häikkää olen molemmissa korteissa huomannut: tallennuskapasiteettia toimivaa on vain noin puolet, kun talletetaan isompia määriä dataa, data tuntuu korruptoituvan eikä sitä saa enää auki. Mutta tallentamisen yhteydessä ei mitään ongelmaa tunnu esiintyvän - ainoastaan luettaessa kortilta. 2Gb:n korttia olen käyttänyt yleisessä tietokonekäytössä ja 4Gb:n korttia digikamerassani (canon ixus 950i). Kummasakin tuntuu olevan sama juttu, tallennus onnistuu, mutta kun tallennnuskapasiteetista on käytetty vajaa puolet, eivät tiedostot avaudu. Itse epäilen kortteja sekundatavaraksi - eli joskus pitää oppia kantapään kautta...

Antec P180B, Antec EarthWatt 430, Intel i5-3330, Gigabyte GA-Z77X-UD3H-WB WiFi, Sapphire ULTIMATE HD 7750 1GB GDDR5, 2x Corsair DDR3 1600Mhz 1x8GB Vengeance, Corsair Force Series 3 120Gb, Western Digital 250&500Gb and WIN 7 64-bit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sd-korttien tallennuskapasiteetti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy