User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 15:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p660r-d1 pätkii ja spi palomuuri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
zyxel p660r-d1 pätkii ja spi palomuuri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jaa243
Junior Member
_
15. tammikuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin uuden modeemin zyxel p660r-d1 ja nyt yhteys tuntuu pätkivän jatkuvalla syötöllä ja silloin kun toimii niin toimii hitaasti.

Vanhalla telewell tw-ea201 modeemilla ei pätki ja olen kokeillut useita kertoja päivän aikana vaihtaa modeemin niin joka kerta tuo zyxel pätkii.

Voiko se johtua jostain ihme (spi tilallisesta palomuurista) joka on tuossa zyxelissä?

Eikös mulla ole sitten 2 palomuuria päällekkäin kun on tuo vistan omakin päällä?

Jos joku osaisi vastata kun en itse oikeen tajuu näistä mitään.
jaa243
Junior Member
_
15. tammikuuta 2008 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen verran oon saanut selvitettyä asiaa, että tässä modeemissa on nat/spi palomuurihässäkkä.

Asetuksista löytyy kyllä valinta, että saa ton nat:in pois päältä, mutta spi:stä ei löydy mitään mainintaa. Ei edes ohjekirjasta.

Haluan siis pelkän windowsin palomuurin käyttöön kun ei kerran muuten tunnu toimivan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2008 @ 18:21

jaa243
Junior Member
_
17. tammikuuta 2008 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JOO O lainasin palomuurittoman modeemin ja tein vuorotellen nopeustestiä (5 kertaa peräkkäin toisella modeemilla ja sitten 5 toisella) palomuurittomalla keskimäärin 4500 kb/s ja tuolla palomuurillisella 2500 kb/s. Ja vaihtelin modeemeja monta kertaa.

Taidanpa vaihtaa takaisin tuollaaseen "herkuttoman" modeemiin.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p660r-d1 pätkii ja spi palomuuri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy