User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 03:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd±rw asemat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD±RW asemat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
overdose
Junior Member
_
14. joulukuuta 2003 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mikä näistä asemista olisi paras. Hintaluokka on noilla 120-150?.

Pioneer DVR-A06 (DVR-106) 4x/2,4x/12x IDE DVD±RW

Write Speed DVD-R: 4x
Write Speed DVD-RW: 2x
Write Speed +R: 4x
Write Speed +RW: 2.4x
Write Speed CD-R: 16X
Write Speed CD-RW: 10x

NEC ND-1300 4x/2,4x DVD±RW

Write Speed CD-R: 16X
Write Speed CD-RW: 10x

LG GSA-4040B 4x/2,4x/12x IDE DVD±RW/RAM

Write Speed CD-R: 24X
Write Speed CD-RW: 12x
Write Speed RAM: 3x

Liteon LDW-411S 4x/4x/12x IDE DVD±RW

Write Speed +RW: 4x
Write Speed CD-R: 40X
Write Speed CD-RW: 24x

Lite-on on nopea, mutta olen kuullut pioneeria kehuttavan... joten ei ole vielä ihan tietoa minkä ostaisi. Niin ja onko tosta LG:n RAM ominaisuudesta hyötyä oikeassa käytössä?
Senior Member
_
14. joulukuuta 2003 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli ei RAM formaattia tarvitse, on pioneer ehkä laadukkain, vaikka ei mikään noista huono ole. RAM on paras DVD formaatti varmuuskopioiden tekemiseen.
Moderator
_
14. joulukuuta 2003 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä voisin suositella tota NECin asemaa, ei o ollu mitään ongelmia sen kanssa. Neroa olen sen kanssa käytellyt, viimeisin 5-versio.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
MrShavez
Member
_
14. joulukuuta 2003 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen itse ollut tyytyväinen LG:n asemaani, mutta se on ollut nirso 4x polton suhteen. Pioneerista olen kuullut, että polttaa vaikka näkkileipää 4x:na ja hyvällä laadulla. Ehkä se kuitenkin, jos RAM ei ole sinun juttusi...

"KISS. Keep it simple, stupid"
Ara
Newbie
_
14. joulukuuta 2003 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta listasta taitaapi LG ja Pioneer olla parhaimmat, josta luultavasti pioneer vetää pidemmän korren... itsellänikin tuo pioneer 106 asema ja ilman ongelmia 200+ kiekkoa polteltuna

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. joulukuuta 2003 @ 15:48

Mallu
Junior Member
_
15. joulukuuta 2003 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TEAC 50D on identtinen tuon pioneerin kanssa. Itse hommasin sellasen (128eur) ja päivitin siihen pioneerin aluevapaan firmwaren.
Mainos
_
__

_
overdose
Junior Member
_
16. joulukuuta 2003 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TEAC DV-W50D-002

CD-R: 16x
CD-RW: 10x
DVD+R: 4x
DVD+RW: 2,4
DVD-R: 4x
DVD-RW: 2,4

Tälläsen löysin ja taitaa olla halvin.
http://www.teac.com/DSPD/4X-DVD-R-RW-Drive_NewDLX.htm
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd±rw asemat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy