User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 18:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > magix movie edit... codec??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MAGIX movie edit... CODEC??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pukri
Junior Member
_
16. tammikuuta 2008 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei.
Ostin tossa viime vuoden puolella MAGIX movie edit pro 12:en ja käytän sitä AMV:iden (anime musiikkivideoiden) tekoon. Ohjelmaa ei ole muuta kuin kehuttava! :D Paras ratkaisu minulle, joka haluan tarkkaa jälkeä ja selkeää kuvaa.

Mutta tässä jokin aika sitten kohtasin ongelman....
Movie edit pro ei tue .mp4 tiedostoja! Eikä se movie makerkaan tue... ja koska osa anime jaksoistani on .mp4 muodossa tilan säästämiseksi joudun muuntamaan ne .avi muotoon suuren vaivan kautta yksi kerrallaan.

Ja siitä siis itse kysymykseen:
- Onko mahdollista asentaa codeccia tai vastaavaa joka "pakottaisi" video editointi ohjelmani tukemaan .mp4 tiedostoja??

Pukri
Junior Member
_
17. tammikuuta 2008 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos on mahdollista, niin suoraa linkkiä kiitos sillä en itse ainakaan löytänyt google-etsinnällä kunnon osumia...

kimmoset
Newbie

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, olen Magix MEP 10 Plus -käyttäjä. Teen yleensä aina videoistani myös MP4-version, jota voin esittää Arcoksen Portable Video Playerillä. Konversio tapahtuu esim. lataamalla (After Dawnista) ilmainen Xvid (tai H.263) -koodekki koneellesi. Sen jälkeen MEP tarjoaa niitä vaihtoehtona Export AVI valikon vaihtoehtojen joukossa. MP4 on varsin laaja joukko erilaisia videomuotoja, joista toiset laitteet ymmärtävät ja toiset eivät. Itse olen hankkinut DivX Pro-koodekin ja käännän valmiit tuotokseni nykyisin kevennettyyn muotoon koodekin mukana tulevan DivX-konversiopalikan avulla.
Mainos
_
__

_
Pukri
Junior Member
_
7. helmikuuta 2008 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kimmoset:
Hei, olen Magix MEP 10 Plus -käyttäjä. Teen yleensä aina videoistani myös MP4-version

Tämän tiesinkin, että tallennus mp4-muotoon on mahdollista, mutta voitko käyttää tallentamiasi MP4- videoita seuraavassa videossa jota teet? Minun MAGIX movie edit EI suostu liittämään MP4- videoklippejä aikajanalle, vaikka koneeni pystyisi toistamaan näitä videoita.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > magix movie edit... codec??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy