User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > internetliittymät samaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Internetliittymät samaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
marke10
Member
_
19. tammikuuta 2008 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aikeissa ostaa Läppärin. Onko mahdollista, ettei tarvitsisi maksaa erillisesti läppärin internetiä, vaan sisältyisi pöytäkoneen laskuun? Käykö tämä jotenkin "mokkulalla" ja/tai wlanilla? Ja kuinka pitkälle wlan kantaa?

Olen nyyppä.
pkaksp
Moderator
_
19. tammikuuta 2008 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laajakaistan saa kyllä jaettua useammallekkin koneelle joko kytkimellä tai reitittimellä, langattomasti tai langallisesti. Minkä tyyppinen netti on pöytäkoneessa tällä hetkellä?
marke10
Member
_
19. tammikuuta 2008 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elisa. Toi boksi on tuol. En muista kuinka nopee.

Olen nyyppä.
pkaksp
Moderator
_
19. tammikuuta 2008 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuo kerro tuon taivaallista yhteydestäsi. Elisa kun jakaa yhteyksiä maan ja taivaan väliltä.

Kerro vaikka sen boxin tarkka merkki ja malli, niin ehkä google kertonee loput.
marke10
Member
_
19. tammikuuta 2008 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko se niin tarkkaa? Tellwell on

Olen nyyppä.
pkaksp
Moderator
_
19. tammikuuta 2008 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos haluat neuvoja, niin kyllä. Antamiesi tietojen perusteella voin kertoa, että osta kytkin tai reititin. Varmaan loput osaat itsekkin. Eihän se niin tarkkaa tosiaan ole.
marke10
Member
_
19. tammikuuta 2008 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten kytkin ja reititin toimii ja onko ne langattomia?

Olen nyyppä.
liikeri
Senior Member
_
21. tammikuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulla on siis elisan laajakaista.

sen voi jakaa useammalle koneelle ilman maksujen nousua.

jakamiseen tarvitset joko reitittimen(langallinen/langaton) tai kytkimen. tästä ei sen enempää ilmeisesti et tiedä näistä hommista juuri mitään(ei millään pahalla).

wlan kantomatka riippuu niin monesta tekijästä. vakio antenneilla max n300m optimi olosuhteissa. mutta kantavuutta voidaan nostaa tuonne 30km asti. tämä koko kantavuus riippuu niin monista tekijöistä esim aina ei kuuluu saman talon eri kerroksissa. joskus kuuluu koko korttelissa.

sinulle helpoin ja vaivattomin ratkaisu taitaa olla se että menet kauppaan pyydät telewell TW-EA510. se on helpoin ottaa käyttöön ei tarvitse konffata yhtään niin toimii. ja hinnasta sen verran että yli 80€ siitä ei kannata maksaa.

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
marke10
Member
_
21. tammikuuta 2008 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin ostaa tollasen Soneran tai elisan mokkulan. Joku 20e kuus.

Olen nyyppä.
liikeri
Senior Member
_
22. tammikuuta 2008 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mokkula on silloin hyvä jos pidät kannettavaa aina mukana ja tarvitset nettiä "aina". mutta jos läppäri on vaan kotona/töissä käytössä niin hukkaan menee rahat

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
Mainos
_
__

_
marke10
Member
_
23. tammikuuta 2008 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta jos käytän läppäriä joskus muualla kuin kotona, niin mikä kannattaisi hankkia esim. sen wlanin lisäksi?

Olen nyyppä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > internetliittymät samaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy