User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 21:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista basic fontti vaihtui
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Vista Basic FONTTI vaihtui
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
22. tammikuuta 2008 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs juuri ennen fontin vaihtoa kikkailin easy gif animatorin kanssa, jolloin ajattelin ottaa edellisen bannerin auki...ruudulle rupesi ilmestymään 'error' -ikkunoita. Suljin sen sitten, jonka jälkeen fontti vaihtui...jos onnistun liittämään kuvan, niin näette miten ärsyttävä nykyinen fontti on.

Kuinkas sen nyt pystyy vaihtaa takas ja mikä on se perusfontti mikskä sen pitää vaihtaa :)

Kiitos paljon!

[IMG]http://i25.tinypic.com/16kba55.jpg[/IMG]
Newbie
_
23. tammikuuta 2008 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Perhana vaikka kuinka yrittää, niin silti ei vaan onnistu ton palauttaminen. Toooodella outoa! Täytyy varmaan sit tyytyä käyttämään tollasta ihmeellistä näkymää...ei voi mitää.
Senior Member
_
23. tammikuuta 2008 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Newbie
_
23. tammikuuta 2008 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos! Totaki oon kokeillu...ei onnistunu ikävä kyllä ihan kokonaan. Edelleenki noi ohjelman sisäiset fontit on pielessä. Siis niinku Tiedosto, Muokkaa, Näytä jne :(

Tosi outo juttu!
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
23. tammikuuta 2008 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilitko ottaa lisäasetukset? Tuollahan voi valita juuri mitä valikoissa käyttää yms.

Newbie
_
23. tammikuuta 2008 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tuolla teemahommassa fonttina Segoe UI ja kävin tarkastamassa iskän koneelta kanssa ja silläki on Segoe UI, eikä sillä oo samannäkönen selaimen fontti, niinku tossa mun linkittämässä kuvassa ekassa postauksessa.
Newbie
_
23. tammikuuta 2008 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskohan joku korvannut mun Segoe UI fontin...ku mulla se näyttäis olevan tällainen ku linkitetyssä kuvassa on.

Mainos
_
__

_
Newbie
_
24. tammikuuta 2008 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin ratkaisun ongelmaani surffattuani useita tunteja. Syynä oli ClearType. Jostain syystä se oli deaktivoitunut. Ei hajuakaan miksi se Easy Gif Animator teki niinkuin teki, mutta pääasia ettei mulla ole enää tätä ongelmaa.

Kiitos kaikille, jotka yrittivät auttaa! :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista basic fontti vaihtui

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy