User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 10:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n95 mp3 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N95 MP3 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heca
Suspended due to non-functional email address
_
23. tammikuuta 2008 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli oon siirtäny puhelimeen kokonaisia levyjä ja nyt oon poistanut muutaman mutta sinne jää ikävästi kummitteleen bändin nimi ja levyn nimi.Millähän saisin nekin poistettua? Ei auta vaikka oon päivittäny soittolistan ja sammuttanut pehelimen ja yms. KIITOS taas!
peta69
_
24. tammikuuta 2008 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeiles puhelimen ollessa päällä ottaa muisti kortti pois ja laitat takas,tän jälkeen päivität uudestaan musiikkikirjaston.
heca
_
24. tammikuuta 2008 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vaan! Mutta ei auttanu... Muita konsteja??
I hate titles

35 tuotearviota
_
25. tammikuuta 2008 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin N80:ssa löytyy sieltä musiikkisoittimesta sellainen kuin "Päivitä musiikkikirjasto", joka käy muistikortin ja puhelimen muistin läpi ja lisää uudet löytyneet kappaleet ja poistaa vanhat kappaleet listoilta "roikkumasta".

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
heca
_
26. tammikuuta 2008 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu oon kokeillu! Sen päivittämistä tarkoitan just tossa ekassa kysymykses.Sorry mun moka kun kirjoitin soittolistan kun tarkotin musiikkikirjastoo.
Moderator

14 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2008 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedoston hallinnasta menet muistikortin (tai missä sulla nyt onkin ne musiikit) kohtaan ja etsit kansion Music. Sieltä poistat tyhjät kansiot, siis nuo "kummittelemassa" olevat.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Mainos
_
__

_
heca
_
27. tammikuuta 2008 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten hyvä mut ei näy siälä.Ne näkyy vaan itse soittimes esittäjissä ja albumeissa.Kun yrittää poistaa niin tulee vaan -Yleinen:Laite ei tue toimintoa.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n95 mp3 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy