User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > pleikkari kolmosen grafiikka?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pleikkari kolmosen grafiikka?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jarkko.83
Senior Member
_
24. tammikuuta 2008 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootteko olleet tyytyväisiä pleikkarin grafiikkaan.Kovin moni ei vielä varmaan omista fullhd telkkaria,mut arvioidaan 720p tilassa pelaamista.Markkinoilla ei varmaan vielä ole yhtään peliä,mikä ottais kaiken irti ps3:sta.Mgs4:sen pelivideot oli omasta mielestä aika hienon näköistä katottavaa.
Jos vaikka verrataan keskiverto pelipc:hen (n.800e),kestääkö pleikkari vertailun?Hinta alkaa olemaan kuitenkin kohillaan,jopa 399e hintalappuja 40gb versioissa.
Itse en ole vielä raaskinut ostaa plaikkaria,vaan seurannut hieman pelikehitystä/tarjontaa.Mutta hankinta lähenee kokoajan. ;)
Eikös pleikkari2:stakin saatu kaikki tehot irti aika myöhäisessä vaiheessa?
700mb
Suspended due to non-functional email address
_
28. tammikuuta 2008 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Grand Theft Auto IV on varmaa yks mikä aikoo ottaa PS3:sta kaikki irti.
Mulla nyt on ainoona pelinä pleikkari 3:lla COD4 ja kuva on paras mitä oon koskaa pelannu mun finluxin palikka teeveel

-LOST-PRISON_BREAK-LOST-
Junior Member

2 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2008 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä ainakin olen ehdottoman tyytyväinen jo tässä vaiheessa Grafiikoihin! Esim. Assassin's Creed näyttää upealta omassa Samsungin LE32R88 töllössä. :) Vaikkei toki FullHD olekaan... :)

Intel E8400, Asus P5QL Pro, 2x1gb Kingston DDR2 667 MHz, Nvidia GeForce 9800GT Green.
Douan
Newbie
_
6. helmikuuta 2008 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi Final Fantasy tulee imemään mehut pleikkarista. Ja hyvältä ne grafiikat näyttää kuvaputki töllöstäkin.

Conquer the fear, and I promise you, you'll conquer death.
Senior Member

4 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2008 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän se sisältö ole tärkeintä, sitten toteutus ja ulkoasu vasta sitten
Senior Member
_
6. helmikuuta 2008 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83:
Eiköhän se sisältö ole tärkeintä, sitten toteutus ja ulkoasu vasta sitten
Tässähän juuri kysyttiin graffoista eikä pelien sisällöstä.
En omista ps3:sta mutta x-360:ssä on myös kivat graffat, aikakin 1080i asetuksilla, mm. uusin nfs ja cod 4.
Kaupoissa mitä nähny ps3:sta, ni aivan samanlaista kuvaa tulee ku kotonakii, et tällee...

CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2008 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyytyväinen olen ja tulee täys teräväpiirtoo tuutin täydeltä 1080P.

Ainoa vaan että peleissä ei oikeen viellä ole tota 1080P vaihtoehtoa grafiikoissa. COD4 pitäis olla 1080P:kin mutta ei se kyllä puske telkkuun kun 720P. Mutta se PS-Storesta ostettava kumiankkapeli on täys fullhd :P hieno on :D

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > pleikkari kolmosen grafiikka?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy