Eli siis, olen yrittänyt saada sekä kuulokkeita että kaiuttimia toimimaan (ääni kuuluu) samaan aikaan, mutta kaikista yrityksenpoikasista huolimatta en ole onnistunut, vaan aina kun kuulokkeet kytketään etupaneeliin, ne syrjäyttävät takapaneelin kaiuttimet.
Joten kysymys kuuluu, onko tämä (2 ulostuloa) yleensä mahdollista ja jos on niin miten? käytössä on tällä hetkellä Abit IP35:n äänipiiri.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valtaho: Eli siis, olen yrittänyt saada sekä kuulokkeita että kaiuttimia toimimaan (ääni kuuluu) samaan aikaan, mutta kaikista yrityksenpoikasista huolimatta en ole onnistunut, vaan aina kun kuulokkeet kytketään etupaneeliin, ne syrjäyttävät takapaneelin kaiuttimet.
Joten kysymys kuuluu, onko tämä (2 ulostuloa) yleensä mahdollista ja jos on niin miten? käytössä on tällä hetkellä Abit IP35:n äänipiiri.
Uskaltaisin väittää, että sulla on äänikortilta valittu mykistys kun etupaneeliin liitetään kuulokkeet.
Mulla se on äänenhallinta->audio I/O->liitinasetukset->mykistä takapaneeli kun etupaneeliin kytketään.
Jotain samankaltaista olen itsekkin ajatellut, mutta sanotaanko, että toteutus ontuu. En vain keksi miten tuo toteutetaan tämän äänipiirin kanssa. Käyttöjärjestelmä on Vista premium 64bit, jos sillä on jotain merkitystä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valtaho: Jotain samankaltaista olen itsekkin ajatellut, mutta sanotaanko, että toteutus ontuu. En vain keksi miten tuo toteutetaan tämän äänipiirin kanssa. Käyttöjärjestelmä on Vista premium 64bit, jos sillä on jotain merkitystä.
Oletkos tälläisen asentanut koneellesi? "Realtek High Definition Audio Driver" sieltä niitä säätöjä alkaa löytyy, jos et ole ladannut niin emosi kotisivuilta löytyy!