|
mistä löytyy fear extraction point päivityksiä??
|
|
Member
1 tuotearvio
|
27. tammikuuta 2008 @ 03:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
eli silleen. ja toi on vissiin uk versio, latasin jenkki päivitykset ei pelittäny.
AMD athlon 7850 DUALCORE 8.0GB RAM ATI RADEON HD 4850
|
Member
|
27. tammikuuta 2008 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Outburner: eli silleen. ja toi on vissiin uk versio, latasin jenkki päivitykset ei pelittäny.
No jos niitä on niin aivan varmasti niiden omilta kotisivuilta. Googlettamalla löytää :)
|
Senior Member
|
27. tammikuuta 2008 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.gamespot.com/pc/action/fear/d...g=files;title;2
Patch v1.08 (UK) Extraction Pointtiin. Tosin sivulle tarvitsee rekisteröityä jos haluat tuolta sen patchin ladata, mutta pitäisi toimia kuitenkin.
EDIT: Kiitos huomautuksesta, olin näemmä itse mennyt halpaan, kun linkissä josta tuon patchin löysin oli mainittuna Extraction Point patch. Eipä sitten ollutkaan.
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2008 @ 15:41
|
|
mikkoi
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. tammikuuta 2008 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuo patchi on alkuperäiseen F.E.A.Riin. Extraction Pointtiin ei ole tehty patchia.
|
Member
|
27. tammikuuta 2008 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkoi: Tuo patchi on alkuperäiseen F.E.A.Riin. Extraction Pointtiin ei ole tehty patchia.
Kuten sanoin, 'jos siihen on patch.'
Itse en tiedä onko koska en ole pelannut pitkään aikaan.
|
Member
1 tuotearvio
|
27. tammikuuta 2008 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jees, tämä selvä. kiitti vaan kaikille.
AMD athlon 7850 DUALCORE 8.0GB RAM ATI RADEON HD 4850
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
27. tammikuuta 2008 @ 16:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Outburner: jees, tämä selvä. kiitti vaan kaikille.
Hyvä, että selvisi.
|