User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > onks ps3sessa niit usb juttui samoi ku tietsikas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
onks ps3sessa niit usb juttui samoi ku tietsikas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mulkvist
Suspended permanently
_
28. tammikuuta 2008 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli otsikko kertooki jo kaike eli tahtoisi tietää et tuleeks siin konee mukana niit samoi juttui et saa vaikka jonku muistitiku siihe kii hä? siis niit samoi juttui ku on tietsikois et ku niihi saa muistitiku kii ja voi kuunnel musaa nii onk pleikas sitä. pleikka ykkösel ei ainakaa oo ku mul o se. mutsi sano et se ei tiiä onks siinä semmosta ku lehes ei sanottu ku oli semmone mainos. mutsi kysy et onks mun kavereil tommost nii mä sanoi et o vaik ei oikeest ees oo. nii sit se sano et mä saan tollattee varmaa huomena ku me käydää kaupas. ja mun piti kysyä viel semmosta et tuleeks siin semmosta ohjainta mukana et vois si pelittää niit pelei. ja tuleeks siin mukana mitää pelei. yhet meiä koulust jokka o kolmosel sano et niitä pelei voi ladata tietsikalle ilmaseks mun pitää viel varmaa kysyy mistä miit saa. niit pelei si varmaanki kantsii ladata ku tulee halvemmaks ku ei tartte maksaa niist? vastakkaa pliis nopeesti ku mä saan ehkä huomen se pleiku meinaa mul o vaa pleikka yllöne ny ja mä oon jo menny kaikki pelit siit läpi ja mul o jotai kakskyt pelii
timpani
Suspended due to non-functional email address
_
28. tammikuuta 2008 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lol

Allekirjoitus
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. tammikuuta 2008 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivän naurut :DD Ollaankoha tässä tosissaa..
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihananselkeääteksiälukeavaikkaolijokunenkirjotusvirhekkin:Dmuttakylläsiittäkunnonnaurutirtostaas...kylläsiihensaamuistitikunjasaatkuunnellamusaa,yleensämukanatuleeainakinedesyksiohjainjoskusehkäsepelikintaikaks!

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > onks ps3sessa niit usb juttui samoi ku tietsikas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy