User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 05:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > sopiva boxi haussa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sopiva boxi haussa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
chippura
Newbie
_
30. tammikuuta 2008 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Antenniverkkoon digiboxin haku käynnissä. Pitäisi olla 2-virittimellä ja tallentaa niin että samalla voi katsoa muitakin kanavia kuin oman "nipun" kanavia. Maksukortti paikalla tottakai. Tuossa suurimmat vaatimukset. Ehdotuksia sopivasta boxista.
Member
_
30. tammikuuta 2008 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Vaikea antaa mitään yksittäistä vastausta. http://fin.afterdawn.com/laitteet/laiter...sit?feature_6=1
tuolla voi vertailla ja lukea kommentteja.
eri bokseista löytyy niin paljon puolesta puhujia ja vastustajia.
ja kuitenkin nuo sinun vaatimukset löytyy useammasta boksista. mulla itsellä kaon noilla ominaisuuksilla, mutta mulla ei ole käyttökokemusta muista bokseista...
temppe
Newbie
_
30. tammikuuta 2008 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytännössä jokainen boksi kykenee mainittuihin asioihin. Ehkäpä suurimpana erona boksien välillä on käytettävyys ja toimisuus, joista ei valitettavasti löydy juurikaan objektiivista tietoa.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2008 @ 01:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse lueskelin toista vuotta testejä ja varsinkin käyttäjien omia kokemuksia täältä:
http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=102
Loppujen lopuksi ostin sen mallin jossa mielestäni oli vähiten minua haittaavia vikoja.
Nyt olen elokuusta lähtien ollut hyvinkin tyytyväinen Humax 9200T malliin...=)
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > sopiva boxi haussa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy