User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 01:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista media center ongelma! :(
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Vista Media Center ongelma! :(
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Matias17
Newbie
_
30. tammikuuta 2008 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaksi ongelmaa itseasiassa, ja olisin enemmän kuin kiitollinen jos ne saataisiin ratkaistua...
Eilen Media Centerini alkoi jumittamaan, enkä osaa sanoa että minkä takia, en ollu kyllä mitään ohjelmia asennellu ennen tuota sekoamista..
Painan kauniista kaukosäätimestäni MediaCenterin päälle ja hyvin käynnistyy, voin liikkua valikossa normaalisti, mutta heti jos käynnistän "TV-Tallenteet".. "Ohjelmaopas" "Suora TV-Lähetys" niin MC iloisesti jumittuu vain paikalleen.. Eikä auta muu kuin sulkeminen..

Toinen ongelma ilmeni tämän jälkeen kun koitin käynnistää koneen uudestaan.. Kirjauduttuani sisään, windows valittaa suunnilleen seuraavaa: "windows media center vastaanotinpalvelu lakkasi toimimasta ja tuote on suljettava" .. windows ei oo ilmottanu mitään 'Ratkaisuja' tähän ongelmaan..
Nyt juuri äsken asensin jonkun päivityksen minkä sain microsoftin sivujen kautta sähköpostiini: Windows6.0-KB938928-x86
MC ei toiminut päivityksen jälkeen, mutta käynnistän nyt koneen uudestaan jos vaikka se 'vastaanotinpalvelu' sattuisi toimimaan..
Ilmoitan palstalle sitten, toivottavasti jollakulla olisi apua tarjolla..
Tietokoneeni: HP m8156 (Windows Vista Home Premium x86)
Matias17
Newbie
_
30. tammikuuta 2008 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanut uudelleenkäynnistys mitään sen asennuksen jälkeen.. molemmat ongelmat esiintyy yhä.
Selvennys siihen virheilmoitukseen:

"Windows Media Center - Vastaanotinpalvelu lakkasi toimimasta ja suljettiin
Sovellus päättyi virheellisesti ongelman vuoksi. Windows ilmoittaa jos käytettävissä on ratkaisu."
Matias17
Newbie
_
31. tammikuuta 2008 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi että nyt nostin aiheen ylös, mutta todella tarvitsisin neuvoa nyt, en saa muuten minkäänlaisia toimintoja käytetyksi tuon MC:n kanssa.. Olisin tahtonut kovasti myös nähdä eilisen tanssi jos osaat :D
Pliii-is? =)
Etsku
Suspended due to non-functional email address
_
10. maaliskuuta 2008 @ 04:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläkin on sama kyseinen ongelma, ja olisi hyvä saada tuo vika korjattua mitä pikimmiten. olen kokeillut melkein kaikki vaihtoehdot jo läpi ja mikään ei tunnu korjaavan tuota vikaa.

mutta luulen että se voi johtua esim : nero7 poltto ohjelmasta tai divx codek ohjelmasta.

mutta hyvä olisi jos joku saisi tähän jotain tolkkua itse olen suoraansanoen kusessa tämän vian kanssa :D
tiivetto
Suspended due to non-functional email address
_
10. maaliskuuta 2008 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista onko signaalin voimakkuus riittävä DVB-T virittimellesi.
Onko USB 2.0 käytössä?
Jos ym.ei apua; voit yrittää virittimen ajurin/ohjelmiston poistoa ja uudelleenasennusta.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
4. elokuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pystyisko kukaan auttaa?
Oon kattonu media centeril tv:tä hyvin on toiminu kunnes eilen valitti että asenna tv viritin ja jotain vastaavaa. käynnistin koneen uudestaan ja sen jälkee tv on taa media centerissä näkynyt mutta ääntä ei tule. olen asentanu kanavat moneen kertaa uudestaan, ei auta. en keksi mitään mitä vois tehä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista media center ongelma! :(

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy