User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 2.10.2024 / 01:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > televisio digivirittimellä ja kovalevyllä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Televisio digivirittimellä ja kovalevyllä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
raw
Member
_
30. tammikuuta 2008 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon vaan nähnyt lcd tv:tä kahdella antennivirittimellä, jossa on kovalevy. Onko ees teeveitä jossa on kaks kaapelidigivirintä ja väh. yli 160gt kovalevy?

Onko tossa sit mitään järkee ostaa tollasta teeveetä? Vai parempi ostaa erikseen tv ja tallentava boksi?
Lara87
Newbie
_
30. toukokuuta 2008 @ 00:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LG:llä on malleja, mutta käsittääkseni niissä ei onnistu yhden kanavan tallentaminen ja toisen katsominen. Kaapeli- sekä antenniverkkoon näitä laitteitahan ei ole ainakaan vielä näkynyt ja vähän epäilen että tuleekaan, kun tuossa antenniversiossa on ollut aikalailla bugeja. Ja yli 160GT:n kovoa ei ole myöskään.

Suosittelen erillisen telkkarin ja boksin hankkimista.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
31. toukokuuta 2008 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni LOEWE:ltä löytyy. En jaksanut tarkemmin katsella mutta tuossa linkki,voit itse tutkiskella.
http://www.loewe.fi/products/loewe_reference.html

Suosittelen myös, että erillinen telsu ja digiloota.

Integroiduissa pahana puolena on, mikäli hajoaa esim. digiloota, niin lähtee koko kapine huoltoon ja sitten joudut hankkimaan siksi aikaa telsun ja digilootan tilalle.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
arskaxx
Senior Member
_
31. toukokuuta 2008 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saloralla näyttäis olevan, vielä kun löytyis kaupasta ;)

http://www.salorafinland.fi/html/tuoteka...kategoria_id=20

Itse kyllä ostaisin tuossa tilanteessa erillisen boxin :)
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
31. toukokuuta 2008 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arskaxx:
Saloralla näyttäis olevan, vielä kun löytyis kaupasta ;)
Lainaus:
Löytyyhän noita, 32" ja 42".

32", http://www.digiboksikauppa.fi/www/popupcard.php?id=403
42", http://www.digiboksikauppa.fi/www/popupcard.php?id=402

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2008 @ 03:17

Jeroi
Junior Member
_
26. syyskuuta 2008 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turska:
Muistaakseni LOEWE:ltä löytyy. En jaksanut tarkemmin katsella mutta tuossa linkki,voit itse tutkiskella.
http://www.loewe.fi/products/loewe_reference.html

Suosittelen myös, että erillinen telsu ja digiloota.

Integroiduissa pahana puolena on, mikäli hajoaa esim. digiloota, niin lähtee koko kapine huoltoon ja sitten joudut hankkimaan siksi aikaa telsun ja digilootan tilalle.
Hajshan analogiaikanaki töllöistä viritin ja töllö huoltoon. Ja huonona puolena digiboxissa on et jos se hajoo ni kuitenkaa kato ilman sitä boksii mitää, joten aiva sama viewtkö digiboxin huoltoo vai töllön huoltoon sen virittmen takia. Tosin joillaki voi noita bokseja olla useampia ku yks himas.

Eräs nainen jutteli kirpparilla et onk noissa telkkareissa jo digiviritin ja vastasin hänelle et kaikissa alkaa olla molempiin verkkoihin viritin nykyjää, ellet mee ostamaaa telkkaria citimarketista tai Prismasta tms. No sanos mulle et "No mitä mä sit teen tolla mun digiboxilla?"
Member

10 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2008 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jeroi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turska:
Muistaakseni LOEWE:ltä löytyy. En jaksanut tarkemmin katsella mutta tuossa linkki,voit itse tutkiskella.
http://www.loewe.fi/products/loewe_reference.html

Suosittelen myös, että erillinen telsu ja digiloota.

Integroiduissa pahana puolena on, mikäli hajoaa esim. digiloota, niin lähtee koko kapine huoltoon ja sitten joudut hankkimaan siksi aikaa telsun ja digilootan tilalle.
Hajshan analogiaikanaki töllöistä viritin ja töllö huoltoon. Ja huonona puolena digiboxissa on et jos se hajoo ni kuitenkaa kato ilman sitä boksii mitää, joten aiva sama viewtkö digiboxin huoltoo vai töllön huoltoon sen virittmen takia. Tosin joillaki voi noita bokseja olla useampia ku yks himas.

Eräs nainen jutteli kirpparilla et onk noissa telkkareissa jo digiviritin ja vastasin hänelle et kaikissa alkaa olla molempiin verkkoihin viritin nykyjää, ellet mee ostamaaa telkkaria citimarketista tai Prismasta tms. No sanos mulle et "No mitä mä sit teen tolla mun digiboxilla?"
OT: Miten nää kyseiset kauppaketjut tms. liittyy juttuun? Kyllä niistäkin löytyy ihan kunnon telkkareita.

Käy tutustumassa www.digipikseli.fi
Mainos
_
__
 
_
WillKane
Member
_
26. syyskuuta 2008 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jeroi:
Hajshan analogiaikanaki töllöistä viritin ja töllö huoltoon. Ja huonona puolena digiboxissa on et jos se hajoo ni kuitenkaa kato ilman sitä boksii mitää, joten aiva sama viewtkö digiboxin huoltoo vai töllön huoltoon sen virittmen takia.

Analogiaikana tapahtui paljon muutakin mikä ei välttämättä ollut toivottavaa. Ja jos digiboksi hajoaa niin voihan telkkaria katsoa sen omalla virittimellä kuten itsekin huomasit jo samassa postissa. Keskimäärin digiboksit ovat myös hieman helpompia kuljettaa huoltoon kuin telkkarit.

Mitähän yritit kertoa?

KOVO tarkoittaa HARDWAREA
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Taulutelevision osto-opas
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Osta televisio halvemmalla, katso valikoissa mainoksia - LG:n uusi idea 5 15. syyskuuta 2021 Keskustelua uutisista
Huaweilta tulossa 5G-televisio 8K-näytöllä 1 2. toukokuuta 2019 Keskustelua uutisista
5G-liittymät tulevat ? Siirtyykö televisio vihdoin mobiiliin? 2 7. elokuuta 2018 Keskustelua uutisista
Samsungin ultraiso QLED-televisio myyntiin, hinta 20 000 euroa 1 3. elokuuta 2017 Keskustelua uutisista
Yle Areena on jo suositumpi kuin perinteinen televisio 2 9. kesäkuuta 2016 Keskustelua uutisista
New York Times: Televisio on kuolemassa ja voi paremmin kuin koskaan 1 17. marraskuuta 2014 Keskustelua uutisista
Ylellä ollaan valmiina: Perinteinen televisio on kuolemassa 7 13. syyskuuta 2014 Keskustelua uutisista
Ensimmäinen 4K-resoluution OLED-televisio myyntiin, hintaa henkilöauton verran 1 25. elokuuta 2014 Keskustelua uutisista
Samsung LE32D404E2W televisio ei käynnisty 2 10. helmikuuta 2014 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Finlux 22FLHY930LVDM televisio ja s-video 6 22. syyskuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit

 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > televisio digivirittimellä ja kovalevyllä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy