User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 21:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttö ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DiaBlo14
Newbie
_
31. tammikuuta 2008 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on tuo Samsung syncmaster 226BW.. muuten näyttö toimii erittäin hyvin, mutta mistä voisi johtua se, että aina kun konetta avaan ensimmäistä kertaa, niin kaikki toimii hyvin n. 10 minuuttia. Sitten näyttö yhtäkkiä sammuu ja ja sanoo ettei signaalia ole ja lopulta siis sitten sammuu kokonaan. Kone siis jää muuten päälle. Tässä ei auta kuin boottia kone ja sitten näyttö taas käynnistyy ja toimii moitteitta niin kauan kun konetta sitten ikinä pitääkään päällä.

Sitten taas jos vaikka sammutan koneen ja avaan parin tunnin päästä uudestaan niin sama toistuu.. jokaikinen kerta. Johdoista tässä ei ole kyse koska olen yrittänyt laittaa piuhat paremmin vaikka kuinka usein ja olen myöskin koittanut laittaa piuhan uudelleen kiinni silloin kun näyttö tekee tuon sammumisen, mutta mitään ei tapahdu. En oikein tiedä mistä tämä johtuisi.. Kaikki siis alkoi kun ostin tämän näytön, ennen sitä oli vanha 17" CRT.

Olisiko jotain ideoita mitä kannattaisi yrittää tässä tilanteessa?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy