User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > yamada tekstit
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
yamada tekstit
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ripu
Junior Member
_
18. joulukuuta 2003 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaikka olen ladannut firmware päivityksen divx 6000.rom en saa tekstejä näkyviin.subtiltle napista tulee vain kämenen kuva. elokuva poltettu elokuvan nimi ja ekokuvan nimi str. auttakaa tyhmää.
Tupolev
Member
_
19. joulukuuta 2003 @ 02:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sinulla varmasti tekstitys DivX SRT muodossa? DivX SRT tekstityksen voi avata millä tahansa tekstieditorilla, ja sen muoto on allaolevan esimerkin mukainen.

1
00:00:23,581 --> 00:00:27,730
Oletko kunnossa?
Täällä on helvetti pääsemässä irti

2
00:00:37,083 --> 00:00:41,436
Näen yhä unta... - Etkä näe

3
00:00:40,943 --> 00:00:44,808
Minun vuoroni nukkua
doom21
Junior Member
_
19. joulukuuta 2003 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko liian pitkä tidostonimi? esim: Once.Upon.A.Time.In.Mexico.avi voi vaikka lyhentää ouatim.avi ja ouatim.srt
mulla ainakin rupes toimimaan tekstit
Tupolev
Member
_
19. joulukuuta 2003 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä, tiedostonimi on liian pitkä. Käytä tästä lähtien SRT tekstityksen kanssa alle 20 merkin tiedostonimiä.

Muista myös esittää kysymyksesi mahdollisimman selkeästi, jotta pääsemme asian ytimeen.
hanzki_82
Junior Member
_
25. joulukuuta 2003 @ 04:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla meni monet tekstit vituix,
kun ennen yamadan hankintaa en älynnyt
laittaa leffatiedostoa ja tekstitiedostoa
saman nimisiksi...ilmeisesti niitä ei voi erinimisinä ladata tekstejä?
Mainos
_
__
 
_
Member

1 tuotearvio
_
25. joulukuuta 2003 @ 04:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä luulen että nyt pystyy, kun pitää valita käsin näytettävä tekstitys... en mene vannomaan että toimii.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > yamada tekstit
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy