User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 11:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > langattomat kuulokkeet: sony vai sennheiser?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Langattomat kuulokkeet: Sony vai Sennheiser?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dittohed
Junior Member
_
1. helmikuuta 2008 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitsen langattomat kuulokkeet ja nämä kaksi mallia vaikuttavat sopivilta. Kertokaa mielipiteitä näistä vekottimista.

Sennheiser rs 120 http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/09920#

Sony mdr-rf840rk http://www.sony.fi/view/ShowProduct.acti...eless+Hi-fi#tab

Sennheiser maksaa 5 euroa enemmän verkkokaupassa, joten käytännön kokemusta tarvitaan tässä valinnassa. :)
tmm68
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. helmikuuta 2008 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sennheiserin mallin tunnen ja se on ok, Sonyn mallia en tunne. Aikaisemmassa elämässä minulla on ollut kahdetkin Sonyn IR-kuulokkeet ja ihan ok nekin ovat olleet. Näistä ottaisin RS 120.
peolme
Newbie
_
28. maaliskuuta 2008 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nyt ollut noin 6kk käytössä noi RS 120 Sennheiserit.
En ole lainkaan ollut tyytyväinen, siis äänet ihan ok, vaan eivät pysy päässä. Ei tarvitse kuin hiukan kallistaa päätä eteenpäin ja jo on sanka otsalla heh, heh.
Ennen noita mulla oli Sony MDR-RF850RK, niihin olin TODELLA tyytyväinen.
Ostaisin heti uudet, mutta taitaa olla "poistunut" malli, jostain kiven alta voisi vielä löytyä.
Selitykseksi miksi vaihdoin paremmat huonompiin on se, että vihapäissäni vippasin Sonyt lattialle ja sellaistahan ne eivät kestä. :)
Noista Sony MDR-RF840RK:sta en osaa sanoa mitään näyttää hyvinkin samanlaisilta kuin MDR-RF850RK malli.
Sonyssa on hieno juttu toi automaattinen virran on/off toiminto.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > langattomat kuulokkeet: sony vai sennheiser?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy