User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 18:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kaksi erikielistä ääniraitaa yhdessä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kaksi erikielistä ääniraitaa yhdessä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
amk86
Newbie
_
1. helmikuuta 2008 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
taas näitä tyhmiä kysymyksiä, mutta jonkun on oltava tyhmäkin tässä maailmassa :)

eli kun oon tallentanut ohjelman jossa on neljä erikielistä ääniraitaa mutta itse raitoja on vaan kaksi eli kaksi kieltä on aina yhdessä niin miten saan mplayerillä katsottua suomenkielisenä?

Mulla on procasterin 6250c ja kun katson kyseistä ohjelmaa boxilla niin saan suomenkielen kuulumaan kun painan pelkän "oikean kaiuttimen päälle".
eli kun valitsen sen raidan jossa on sekä suomi että ruotsi niin mä saan pelkän suomen kuulumaan "oikealla kaiuttimella" tai niin ainakin boxi näyttää.

miten siis saisin mpalyerillä katsottaessa pelkän suomen kuuluville? ja kun haluan koostaa dvditä niin miten ihmeessä saan sen pelkän suomenkielen mukaan?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kaksi erikielistä ääniraitaa yhdessä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy