User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 13:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > apua kaivataan..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua kaivataan..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PSP_hirmu
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2008 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mun koneessa (Amilo D1840) on jossain joku langattoman verkon asetus luultavasti pielessä, ku tietokone yhdistää langattomaan verkkoon, jonka jälkeen sanookin että yhdistetty, mutta netti ei kuitenkaan toimi, joten kysyisin, että mikä on vikana. msn messengerin vianmääritys sanoo ongelmaksi Tärkeimmät portit ja DNS. Oon kyllä kolunnu vähän jotain asetuksia, mutta ei vaan onnistu. Jos jollakulla on ollu samanlainen ongelma, niin vittittekö kertoo miten korjaantuu...

MUN RAUTA: Fujitsu Siemens Amilo D1840 = Intel Pentium 4 3GHz, 768 MB DDR, 80Gb + Western Digital 60Gb ulkoinen usb-kovalevy, DVD-RW, ATI Mobility Radeon 9600 128 Mt, 15,4" TFT wxga 1280x800 Widescreen.
-------------------------------------------------------
ja muuten.. mun nick on tollanen nopeesti tekastu, mutta eipä tuo nyt menoa haittaa... ;)
Senior Member
_
6. helmikuuta 2008 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttöjärjestelmä?
Onko kysymyksessä yleinen langatonverkko vai kotiverkko?
Jos kotiverkko, niin yhdistyykö wlan-lähetin nettiin.

Onnistuuko jollain muulla koneella tämä verkko; wlan>internet?

Mikä palomuuri? Onko asetukset kunnossa?

Oletko käyttänyt ohjattua verkkotoimintoa?

PSP_hirmu
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2008 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP SP2. Tavan langaton tukiasema. PSP menee nettiin tämän tukiaseman kautta. Panda. Pitäisi olla asetukset kunnossa. En ole käyttänyt.

MUN RAUTA: Fujitsu Siemens Amilo D1840 = Intel Pentium 4 3GHz, 768 MB DDR, 80Gb + Western Digital 60Gb ulkoinen usb-kovalevy, DVD-RW, ATI Mobility Radeon 9600 128 Mt, 15,4" TFT wxga 1280x800 Widescreen.
-------------------------------------------------------
ja muuten.. mun nick on tollanen nopeesti tekastu, mutta eipä tuo nyt menoa haittaa... ;)
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
6. helmikuuta 2008 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kokeile sillä ohjatulla toiminnolla...

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > apua kaivataan..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy