ConvertXtoDvd ja dvd-r kysymyksiä
|
|
Paukku_
Junior Member
|
6. helmikuuta 2008 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Moikka! Kertokaapas oisko kenelläkään mielessä hyvää poltto ohjelmaa? Olen käyttänyt tuota convert x to dvd ohjelmaa, mutta sillä tuntuu tuo muuntaminen kestävän tuhottoman kauan, ja se hidastaa todella paljon myös konetta.. Olisiko mitään muita hyviä ohjelmia tiedossa? Olen laittanut nerollakin levylle kaikenlaista mutta kun dvd soitin ei suostu taas pyörittämään niitä :// Osaisko joku neuvoa?? :ooo
|
jaskpaska
Suspended due to non-functional email address
|
6. helmikuuta 2008 @ 18:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Paukku_
Junior Member
|
7. helmikuuta 2008 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh, mulla on ollut tuo ohjelma, enkä oikein ollut vakuuttunut sen toiminnoista, onko muita ehdotuksia? :/
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2008 @ 17:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Paukku_: Moikka! Kertokaapas oisko kenelläkään mielessä hyvää poltto ohjelmaa? Olen käyttänyt tuota convert x to dvd ohjelmaa, mutta sillä tuntuu tuo muuntaminen kestävän tuhottoman kauan, ja se hidastaa todella paljon myös konetta.. Olisiko mitään muita hyviä ohjelmia tiedossa? Olen laittanut nerollakin levylle kaikenlaista mutta kun dvd soitin ei suostu taas pyörittämään niitä :// Osaisko joku neuvoa?? :ooo
Siis sinun tarvii polttaa DVD-levy (sisältäen videota), joka toistuu DVD-soittimessa normaalin kaupastaostetun tavalla?
Tuohon tarvii sen muunnoksen ja ConvertXtoDVD on nopein kokeilemistani ohjelmista. Laita yöksi päälle...
|
Paukku_
Junior Member
|
8. helmikuuta 2008 @ 11:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis mä laitan koneelta ohjelmaa levylle ton ohjelman kanssa mutta kuitenkin. Laitoinviime yöksi pyorimään ton, mutta taas tuli teksti:
Can't write: Size of scanned files is too big for that kind of media.
Taas se epäonnistui, minkä ihmeen takia? mitäs mun nyt sit pitäisi tehdä?!
Onko tämä levy jotenki liian pieni
Käytin tuohon TDK:n levyä ja aikaisempi levy oli sonyn levy..
TDK
dvd-r, 1-16x 4.7GB (single sided), DATA/VIDEO, dvd recordable/dvd inscriptible
sony
dvd-r 1x-16x compatible, 120 min/4.7GB, dvd recordable/enregistrable
Tuossa on noiden levyjen tiedot, onko niissä sitten jotain eroja? :oo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2008 @ 17:45
|
Paukku_
Junior Member
|
8. helmikuuta 2008 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö täällä afterdawnissa tosiaan käy ketään, ketä osaisi neuvoa?!
|
jaskpaska
Suspended due to non-functional email address
|
8. helmikuuta 2008 @ 17:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos muokkaisit threadin otsikkoa? Kaikki ei jaksa ees avata tätä ku nimi on vaan "Neuvoja?" kun aihe voi olla aikalailla mikä tahansa..
|
Paukku_
Junior Member
|
8. helmikuuta 2008 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Selvä, mutta nyt sitä asiaa.....
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2008 @ 22:39
|
Mainos
|
  |
|
Paukku_
Junior Member
|
9. helmikuuta 2008 @ 13:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh, sain ny ratkaistua sen mun ongelman mutta tuli toinen. Kun mä olen laittanut leffan levylle convertxtodvd:n avulla niin kaikki on ok.. paitsi kuva. kun tv:ssä lukee yläkulmassa E2 niin se on tavallista ylempänä , ja leffan kuva on venynyt. Esim yhdessä sarjassa ylä- ja alareunaan tulee laulun sanat niin ne eivät näy, mistä tämä tälläinen johtuu? :oo
|