User Käyttäjä Salasana  

tiistai 3.2.2026 / 07:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crysis update ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
crysis update ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pekken
Member
_
8. helmikuuta 2008 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo oon tässä mietiny kannattaako ladata ton crysiksen update kun pelailen vaan singleplayerissä niin onko se niin tärkeä siihen vai parentaako se jotain bugeja siinäkin. toimiiko mulla hyvin crysis kun se pyörii 20-40 FPS suunilleen tolla FRAPSIN lukemilla ?

ja siitä myös parantaako update FPS ? vai tiputtaako se vaan ? koska yhessä youtube videossa yks tyyppi oli kirjottanu et sen FPS laski mutta en nyt ole ihan varma kannattaako noihin youtube juttuihin niin paljoa uskoa...

jos kannattaa ladata niin laitakaa linkkiä
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2008 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.gamershell.com/download_22683.shtml

Fixes:
Damage dealt to vehicles when shot by LAW has been made consistent
F12 (screenshot) now works in restricted mode as well
When player melees during gun raise animation, their gun will not be in a permanently raised position anymore
Memory leaks and potential crashes

Updates:
Improved SLI / Crossfire support and performance
Improved overall rendering performance (DX9 and DX10)
Enabled VSync functionality in D3D10

Tweaks:
Reduced grenade explosion radius in multiplayer
Clamped water tessellation to avoid cheating in MP
Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode
Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly

Tuossa olisi jonkin näköinen lista siitä mitä ainakin tuo 1.1 patchi korjaa.
Ainakin omasta mielestäni tuo kannattaa asentaa.
Pekken
Member
_
8. helmikuuta 2008 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaikuttaako toi mitenkään FPS ? toi update ?? ja eikös tuo maksa jos haluu ladata ainakin mulla on käyny niin..en oo varma oisko toista linkkiä ?
Member

4 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2008 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pekken:
vaikuttaako toi mitenkään FPS ? toi update ?? ja eikös tuo maksa jos haluu ladata ainakin mulla on käyny niin..en oo varma oisko toista linkkiä ?
Kyllä se hieman parantaa.

http://www.gamespot.com/pc/action/crysis...=result;title;0
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2008 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pekken:

Aivan ilmaista se tuolta gamershell:in sivuilta on ladata.
Pekken
Member
_
9. helmikuuta 2008 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
luin tossa noita kommentteja gamespotista ja siinä pari tyyppiä on laitanu

Lainaus:
That patch was great! can run Dx10, very high at 1680x1050 now at 30fps+
before it i was lucky to get 8fps at those specs. And damn there is a huge difference from dx9 to dx10 with smooth fps, well hopefully they release some more patches further optimizing the game so i can squeeze another 30fps out haha. :p
Lainaus:
i have a 8800 ultra, intel core 2 duo E6850 processer, 3 gb of ram, and running at 1280X1024 on all very high. The patch has made a huge difference in performance. I averaged 20-30 fps depending on what i was doing and now i get about 25-35. When playing on all low, I get now 250-300 fps as opposed to 200! lol

onko toi totta että se parantaa FPS samalla ?
Senior Member
_
9. helmikuuta 2008 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Crysis Patch 1.1:

Ensimmäinen päivitys Crysikseen korjaa bugeja ja virittää pelattavuutta.
Crytek julkaisi viime viikolla (2/2008) kauan odotetun päivityksen suosittuun Crysis-peliin.
140 megatavun suuruinen 1.1-päivityspaketti on tarkoitettu pääasiassa suorituskyvyn parantamiseen, mutta mukana on myös muutamia bugikorjauksia ja parannuksia moninpeliin.

Suurimmat viilailut ja korjaukset on tehty DirectX 10 -rajapinnalle ja useamman näytönohjaimen konfiguraatioille. Käyttäjien kokemuksien mukaan ruudunpäivitysnopeus on parantunut päivityksen avulla karkeasti arvioiden 3 - 5 FPS.
Crytek on luonnollisesti myös itse tietoinen pelin korkeista laitteistovaatimuksista ja ilmoittanut Very High -asetusten olevan tarkoitettu tulevaisuudessa julkaistaville komponenteille.

Lähde, josta lyhennetty:

http://plaza.fi/muropaketti/crysikseen-1...-suorituskykyyn

Crysis Patch 1.1 lataus:

http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/p...-toiminta/6030/

http://suomi.ea.com/downloads/4550/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2008 @ 09:45

Senior Member
_
21. maaliskuuta 2008 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pekken
Member
_
21. maaliskuuta 2008 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin just joo latasin ton niin siitä hummeri autosta jossa on ase niin puuttuu taka renkaat :/ no mitäs nyt teen ??
CProg
Member
_
22. maaliskuuta 2008 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tuo on patchin bugi taas. Käy tosi monella noin (esim. mulla) Ei sitä saa varmaan pois muuta kun uudelleenasentamalla ryysiksen.

Jos et halua ottaa käyttöön allekirjoitusta, jätä kenttä tyhjäksi.
Mainos
_
__

_
nicooow
Account closed as per user's own request
_
2. kesäkuuta 2008 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon ladannu kaikki noi pachit... mut mä en pääse nettii pelaa koska se sanoo et väärä versio mulla ja serverillä.. voiks joku plz auttaaa...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crysis update ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy