Kun lataan koneelleni musiikkia cd-levyltä esimerkiksi Windows Media Playeriä käyttäen on kopiointi todella hidasta.Kun poistan tehtävänhallinnasta prosessin NMindexStoreSvr.exe niin johan alkaa Media Player pelittää ! Kyseinen prosessi kuulunee Nero ohjelmaan ja kysyisin että onko jotain vialla kun se jumittaa noin pahasti.
Löytyykö jostain tietoa josta voisin saada apuja moiseen ongelmaan.
Prosessi kuuluu Nero Scoutille, joka on yleensä täysin turhaan päällä. Tuon saa kummittelemasta, jos ottaa Nero Scoutin pois päältä, eli avaa Nero Scoutin (löytyy ainakin Nero 7 Premium versiossa Toolseista), ja poistaa ruksin kohdasta 'Enable Nero Scout'. Tällöin katoaa hetken päästä prosessit NMBgMonitor ja NMIndexStoreSvr. NMIndexStoreSvr käynnistyy myös hetkellisesti, jos Nero Home on käynnissä, mutta poistuu kun Nero Home lopetetaan.
Kiitokset avustasi.
Kävin Katsomassa Nero scout kohtaa ja minulla ei ollut rastia kohdassa "ota käyttöön Nero Scout".....!
Itselläni on käytössä versio 8. Ei kait auta kuin mennä tehtävänhallintaan ja sammuttaa erikseen NMindexStoreSvr.exe jotta kopiointi toimisi asiallisesti.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hento.68: Kiitokset avustasi.
Kävin Katsomassa Nero scout kohtaa ja minulla ei ollut rastia kohdassa "ota käyttöön Nero Scout".....!
Itselläni on käytössä versio 8.
Onko sinulla Nero Home käytössä? Jos on, niin se myös ajattaa tuota prosessia (ainakin ennen, minulla ei ole versiota 8 itselläni).