User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 23:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > konfigurointi ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
konfigurointi ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aukukko
Suspended due to non-functional email address
_
11. helmikuuta 2008 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on telewell tw-eq501 haluan avata portin bitcometille miten teen sen? olen päässyt siihen asti jossa pitää laitta start port no. end port no. ja ip adress mitä niihin pitää laitta?
ml75
_
11. helmikuuta 2008 @ 23:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
start portiin portin numero jonka haluut auki, en oo iha varma mitä toi end portti tarkoittaa
aukukko
_
12. helmikuuta 2008 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä ip adressiin pitää laittaa
tonttila
_
12. helmikuuta 2008 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tonttila
_
12. helmikuuta 2008 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.portforward.com/english/appli...r/Utorindex.htm
Rullaat alaspäin ja valitsen sen oman TeleWellis siitä seuraat ohjeita. U-Torrentille tarkoitettu mut saat sen modeemis portin auki noilla ohjeilla luulen mä. Jopa minäkin sain vaikka olen melkoisen onneton näiden juttujen kanssa...
aukukko
_
12. helmikuuta 2008 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tiedän portforwadin olen päässyt kaikki vaiheet mutta en ymmärrä englantia niin hyvin että tietäisin mikä ip osoite pitää laittaa ja mikä portti pitää laittaa end porttiin
maksis
Member

1 tuotearvio
_
12. helmikuuta 2008 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://p2p-wiki.org Sielta loytyy ohjeet kun vahan selaa
Mainos
_
__

_
aukukko
_
12. helmikuuta 2008 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos nyt utorrentissa on vihreä valo
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > konfigurointi ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy