User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 06:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ohjelmoitava auto klicker
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjelmoitava Auto klicker
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tikkari91
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2008 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietäiskö joku itse ohjelmoitava auto klickerin? semmose että vois laittaa sen klickkaamaan sinne minne haluu ja toistaa sitä samaa koko ajan ettei olevaan semmoinen mikä rämpyttää en löydä muutkui semmosia itse, kiitos

Apua.....
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2008 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
googleta. ja mihinkähän tätä käyttäisit? ette vain joko runescapen autoclikkeriksi (kielletty) tai sitten tämän olikohan nyt clickclickclick sivisto jossa klikaan maan puolseta (kielletty myös)
Senior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.clickclickclick.com sivustolla on jo oma autoclickerinsä, aivan luvallinen sellainen koska sivuntekijät itse ovat laittaneet sinne.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Member
_
16. helmikuuta 2008 @ 04:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://members.ij.net/anthonymathews/MacroMaker.htm

Itse olen tuota joskus kokeillut. Voi tehdä monenlaisia macroja sarjoja ja muita.

Kannataa huomioida että pelaamisen automaatio on useimmissa peleissä kielletty.

Q9300/Asus P5Q-E/8GB5 DDR2-800/~1,02+0,5TB/Club3DRadeon 4870 512MB GDDR5/SB Audigy 2/Lenovo L220x+17" LCD/Antec P180B/AntecNeoHE430
Lenovo 300 V200 12.1"/Nokia E65

Mainos
_
__

_
Demus
Member
_
16. helmikuuta 2008 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun laittaa googleen hakusanat: mouse macro ...löytää 1001 macro-ohjelmaa - ilmaista ja maksullista. Siitä voi sitten valita mieleisen.

-= Intel i7-3770 | Abit AB9 | Zotac GeForce GTX 260 896MB AMP²! | Ki HyperX 3Gb 800Mhz CL4 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 320GB | CoolerMaster NSK6500 430W | Logitech MX 3200 | Creative GigaWorks T20 =-
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ohjelmoitava auto klicker

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy