User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 08:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ja palvelutaso 1
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ ja palvelutaso 1
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anajussi
Junior Member
_
24. joulukuuta 2003 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä minulla on baana kiinteistö liittymä ja siinä palvelutaso 1. En saa dc++ tai muita p2p ohjelmia toimimaan olen kuullut että ne saisi toimimaan myös tolla palvelutaso 1:llä mutta esim. dc++:ssa saan hubi listan ladattua mutta kun koitan yhdistää johonkin tulee aina YHTEYDEN AIKAKATKAISU mistähän johtuu? jos vaan joku osais neuvoa olisin tosi kiitollinen.
akukalle
Member
_
24. joulukuuta 2003 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeileppa semmosselle hubille missä on portin nimi perässä...
Esim. dchubi.org:1234
anajussi
Junior Member
_
24. joulukuuta 2003 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama homma.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2003 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
passiivisena vaan kokeiltava hubeja missä on portti nimen perässä.. esim 14111, 6667 ynm.. jos joku portti olisi auki..
qazwsx139
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2004 @ 03:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
anajussi, oletko saanut toimimaan? minulla samoja ongelmia. Emule tioimii, mutta huonosti.
anajussi
Junior Member
_
8. tammikuuta 2004 @ 06:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En saanu toimiin itelläkin emule toimii mutta katkoo n.tunnin välein yhteyttä.
qazwsx139
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2004 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sinulla perusporttiasetukset vai oletko löytänyt paremmat??
Member
_
8. tammikuuta 2004 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no teillä kyllä tuo dc++ toimii kuhan viitsitte kysellä kavereiltanne hubien nimet/tai siis lähinnä osoitteet, mitkä toimivat teidän oman (isp)= palveluntarjoajanne
sisäverkossa...itellä on PL1 ja 6 hubia toimii.
mutta jos teillä on sama isp,ku mulla niin kannattaa muistaa jotta täälläpäin noille kyseisille hubeille pitää olla ainaski 15Gigaa Sharea.
anajussi
Junior Member
_
8. tammikuuta 2004 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan perus portit mulla on.
Mainos
_
__

_
Junior Member

3 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2004 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Julkisten hubien listauksesta voit hakea hubeja joiden osoitteen perässä on myös k.o. hubin käyttämä portti. Portin tulisi olla suurempi kuin (jotain) 1336. (Eli siis hubilistauksen osoitekentässä on osoitteena esim. munhubi.no-ip.org:2100)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ja palvelutaso 1

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy