User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 00:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati 8.2 ajurin reso ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ATI 8.2 ajurin reso ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mumppa
Junior Member
_
16. helmikuuta 2008 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs uusien ajureitten jälkeen ei anna laittaa isompaa resoa kuin 1024x768 vanhat ajurit oli 7.12 sillon pidin resoa 1680x1050 mutta enää ei saa isompaa kuin 1024x768. Näyttö on Syncmaster 226BW ja näyttis Ati Radeon HD2600PRO. Kokeilin asentaa vanhoja ajureita ja mielestäni asensin ne oikein mutta catalyst ilmoittaa ajureiksi vieläkin 8.2. Pikaisia vastauksia kiitos.

Prossu:AMD Athlon 64 X2 5000+
Näyttis:HD3850 OC
Emolevy:AMD 690v piirisarjalla oleva
Kiintolevy:SG 400gb+Wd 320gb+300gb ulkoinen
Poweri:450w Altis
Kotelo:Musta
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2008 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,mulla on atin x1950 pro ja käyttiksenä XP pro sekä toisella osiolla vista ultimate ,xp:ssä toimii moitteetta,mutta vistassa kun laittaa klooni tilaan niin mulla on sama juttu,suurin reso minkä saa on toi 1024x768, olen kokeillu varmaan kahetkymmenet ajurit ja kaikilla sama juttu, XP:n kanssa ei ole mitään ongelmaa,siinä mulla on resona 1650x1050 klooni tilassa. kun vistassa otan klooni tilan pois niin sillon sen saa 1650x1050 resoille, on vähän ärsyttävää kun jos haluu katsoa leffaa TV:n kautta joutuu ekana mennä säätelee resoluutioita.

p.s. avaa atin control center ja katso onko sulla näyttö klooni tilassa,jos on niin muuta se niin pitäis alkaa löytymään enemmän reso vaihto ehtoja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. helmikuuta 2012 @ 10:03

mumppa
Junior Member
_
16. helmikuuta 2008 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos toi autto. En tiedä miten se siihen kloonitilaa joutu mut ihasama :D.

Prossu:AMD Athlon 64 X2 5000+
Näyttis:HD3850 OC
Emolevy:AMD 690v piirisarjalla oleva
Kiintolevy:SG 400gb+Wd 320gb+300gb ulkoinen
Poweri:450w Altis
Kotelo:Musta
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati 8.2 ajurin reso ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy