User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 23:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > telewell 201 ja nat ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TeleWell 201 ja NAT ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
16. helmikuuta 2008 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alko tos kuukausi sitten Azureus valittamaan NAT ongelmasta. Laitoin paremmat portit Azuun sisään ja puhkoin niille reiät palomuureihin. Sitten alkoi taas lataan 300kt/s. Mutta pari päivää sitten alkoi taas tulla NAT ongelmaa, eikä enää auta toi reikien puhkominen... Joten osaisiko joku kertoa miten saan taas NAT tilan OK? älkääkä sitten tehkö mulle ohjausta siihen tajuttoman pitkään NATkeskusteluun.... en oo oikein tajunnu siinä sitä ekaa sivua...

En voi pelata sorsaa, koska olen ankka!:(
pkaksp
Moderator
_
16. helmikuuta 2008 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Telewell 201 ei sisällä NAT:ia saatika palomuuria, joten ongelma ei ole modeemissa. Ongelma on joko koneesi softapalomuurissa, tai palveluntarjoajassa.
Junior Member
_
17. helmikuuta 2008 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NO millai saisin softapalomuurin(Norton Symantec Client Firewall) päästämään Azureuksen läpi?

Junior Member
_
17. helmikuuta 2008 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja palveluntarjoaja oli sitten PPO. [En käyttänyt nyt "Muokkaa" koska aina kun yritin, tuli "Tuote on suljettava"]

aakki
Newbie
_
26. helmikuuta 2008 @ 02:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on kanssa Telewell 201 ja valittaa kans. Palomuurina Sygate Personal Firewall. Tietääkö kukaa miten tolla pystyy hyväksymää?
Mainos
_
__

_
heikki75
Senior Member
_
26. helmikuuta 2008 @ 07:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > telewell 201 ja nat ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy