User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 00:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > emon ajurit hakusessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emon ajurit hakusessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
18. helmikuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla olisi tällainen emolevy koneesa kun Asus p5gd1-hvm series ja tarvitsisin siihen ajurit. Olen googlettanut mutta kielitaidollani sitä en löydä. Olen myös katsonut Asuksen sivuilta sieltä sitä löytämättä. Voisiko joku ystävällisesti auttaa? Kiitos etukäteen paljon.
Senior Member
_
18. helmikuuta 2008 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä merkkinen kone: koneen valmistajan sivuilta löytyy oikeat ajurit.
Asus support ei tunne ko. mallia ja lähinnä on http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Junior Member
_
18. helmikuuta 2008 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tossa koneessa lue merkkiä. Ja taitaapa olla turhaa enää mitään ajuria hommata. Kone veti vissiin viimeset. Eileen se toimi tosi huonosti, hirveää hitautta jne. ja tänään se ei enää menny win. Koitan asentaa uusiks win, niin kone jumittaa joko alustus tai asennus vaiheessa. Mikälie osa hajonnut. Voi paska.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > emon ajurit hakusessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy