User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 19:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > totaalisia ongelmia polttaa dvd
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Totaalisia ongelmia polttaa DVD
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
timantti6
Account closed as per user's own request
_
19. helmikuuta 2008 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisiko kukaan auttaa kun olen lukenut jo kaikki mahdolliset palstat DVD:n poltosta mitä Internetistä ikinä vaan löytyy.

Kuvitellaan että mulla on elokuva nimeltään X. Siinä on tiedostot: VIDEO_TS, VTS_01_0, VTS_01_1 jne...

Mulla on Nero ja olen yrittänyt ohjeitten mukaan polttaa eli: Nero Burning Rom tuon DVD-VIDEO --> Ja sitten AUDIO_TS jätetään tyhjäksi ja VIDEO_TS:ssään kaikki tiedostot. Sitten poltan ja aina dvd-soitin sanoo että bad disc. Kyllä kaikki muualla poltetut dvd:t toimivat aivan moitteettomasti.. Olen kokeillut myös DVD+R levyjä ja -RW levyjä, mutta mikään ei tunnut tepsivän! Kone on ihan uusi ja toistaa kyllä DVD:t eli siinä ei mitään vikaa pitäisi olla...
[img][img][/img][/img]

Herkkis
Senior Member
_
19. helmikuuta 2008 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko huomannut laittaa poltto asetuksista, että Nero sulkee/viimeistelee levyn polton jälkeen?

Oletko kokeillut, että poltat Nerolla ihan Datana DVD:n, että laitat itse levylle AUDIO_TS ja VIDEO_TS kansiot jne?

:.Phantomenium.:
timantti6
_
26. helmikuuta 2008 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää kokeilla tuota.. Kiitos vinkistä!

Herkkis
Mainos
_
__

_
timantti6
_
28. helmikuuta 2008 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei onnistu vieläkään. Tosin en ole varma, että mistä noita polttoasetuksia vaihdetaan... VIDEO_TS kansioon olen laittanut kaikki ja AUDIO_TS kansion olen jättänyt tyhjäksi. Eli apuja tarvitaan vielä!

Herkkis
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > totaalisia ongelmia polttaa dvd

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy