User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 02:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy acer fc51gm
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevy Acer FC51GM
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jouni2007
Member

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2008 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällästä kysyn että mulla paketti kone missä on toi emolevy niin tukeeko kysein FC21GN tuplaydin prossuja
MrNiki
Account closed as per user's own request
_
21. helmikuuta 2008 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli täs mieleen että onkohan toi nimi kirjoitettu ihan oikein ku ei google suostu mitään löytämään.. Zekaas toi nimi uudestaan niin vois olla että tietoa vois jo alkaa selvitä:)

Msi K8N Neo3-F,
AMD Sempron 3000+,
MSI Nvidia Geforce 7600GS,
768 MB DDR SDRAM,
Bombhyzer
Newbie
_
21. helmikuuta 2008 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikossa oleva emo on oikein, tekstissä 5 on muuttunut 2:ksi. Mulla on sama emolevy ja AMD Athlon 64x2 Dual Core 4600+ eli tukee se tuplaytimiä. Mut ei tosta emosta tosiaan juurikaan tietoja löydy edes googlettamalla. Pakettikoneen karvalakkimallia, luulen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy acer fc51gm

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy