TVtool Radeon 9700 kortille
|
|
hvh
Newbie
1 tuotearvio
|
27. joulukuuta 2003 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
onko olemassa jotain TVtool ohjelmaa joka toimisi Radeon 9700 kortilla?
Tietokoneellani on 1600x1200 resoluutio ja TV tukee 1024x768 resoluutiota. Nyt kun rupeen katsoon jotain leffaa niin joutuu ensin säätään resoluution tietokoneella 1024x768 tilaan ja vasta siten siirtään kuvan TV:lle.
Ois meinaan mukavampaa jos sais samantien hoidettua kaikki toiminnont kerralla.
|
Moderator
|
27. joulukuuta 2003 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä kloonaa näyttöä vaan laita se 2. näytöks. Sit pystyt määrittelee siihen eri reson ku omassa näytössäs. Ja ei TvTool:a oo Atin korteille.
|
hvh
Newbie
1 tuotearvio
|
27. joulukuuta 2003 @ 19:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Laitoin niin et ei ois klooni päällä, mut en saanut toimimaan. Voisitko neuvoa hieman tarkemmin miten sen saisin toimimaan.
Laitoin seuraavat asetukset:
Display Properties / Settings kohdassa
klikkasin näyttöä 2 ja valitsin "Extend my Windows desktop onto this minitor".
Sitten tein Advanced / Display kohtaan seuraavat valinnat.
Monitor valittuna näytöksi 1 res 1600x1200
TV valittuna näytöksi 2 res 1024x768
Eli Monitor ja TV kytkimet on vihreinä
Scheme kohta jää harmaaksi eli ei voi valita pikanäppäimiä käyttöön.
|
jarzza
Suspended due to non-functional email address
|
27. joulukuuta 2003 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
TV-Tool 9,5 on tuki ATI:lle
|
realnerd
Member
|
27. joulukuuta 2003 @ 23:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa-a, en kyllä löytänyt mitään mainintaa TVToolin versiohistoriasta, mutta jos näin on, niin Radeonin omistajat äkkiä kokeilemaan ja kertomaan kuvanlaadusta...jos vaikka uskaltaisi vaihtaa GF2:sen Radeoniin :)
|
-havohej-
Newbie
|
28. joulukuuta 2003 @ 03:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Peittokuva -> kloonitilan asetukset -> teatteritila. Muuta et tarvitse. Jos ei tekstitykset näy niin käytä overlay:ta(BSPlayer) tai sitten DivX400.
|
hvh
Newbie
1 tuotearvio
|
28. joulukuuta 2003 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
TVtool ei tue Radeonia testaa vaikka itse jarzza.
Ja "havohen" ohjeista en ymmärrä, kun ei tollasia asetuksia löydy mistään.
siis kyllä mä näkymään saan kaikki kloonitilassa mut sillon joutuu vaihtaan resoluution tietokoneella samaksi ku TV -tilassa.
Eiks kellään olis ohjeita tohon et sais toimimaan ilman kloonausta. Siis kunnon ohjeet et osais laittaa kaikki asetukset kuntoon.
"realnerd" kuvan laatu on paljon parempi verrattuna mun edelliseen Gforce 3 korttiin, joten taskas en ainakaan TVtoolin takia vaihtas :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2003 @ 07:13
|
jarzza
Suspended due to non-functional email address
|
28. joulukuuta 2003 @ 08:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, kävin TV-toolin sivuilla, ei ollut mitään mainintaa Radeonista. On tullut taas liikaa luotettua huhuihin,anteeksi.
|
-havohej-
Newbie
|
28. joulukuuta 2003 @ 09:09 |
Linkki tähän viestiin
|
työpöydän ominaisuudet -> asetukset -> lisäasetukse. sen jälkeen aikaisemmin mainittu.
kloonaustilassa voit käynnistä elokuva ja heittää se tehtäväpalkkiin. Se leffa näkyy telkarista ja konella voi tehdä jotain muuta.
Jos ei ole mitään leffaa/videoikkunaa päällä näkyy telkarista samaa kuin tietokonestakin. Ressoja ei tarvitse vaihtaa ollenkaan.
TTTTTTTTT
|
Mainos
|
|
|
hvh
Newbie
1 tuotearvio
|
28. joulukuuta 2003 @ 13:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos "havohej" hyvistä neuvoista
nyt pelittää viimesen päälle:)
Mä olin kokonaan ton Overlay tilan ohittanut. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, mutta nyt nauttii!
Kiitos vielä kerran ongelmat on ratkaistu.
|