User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 02:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää p5k se ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lisää P5K SE ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

4 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2008 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuh, sain koneen kasaan, boottasin eikä tunnistanu tota IDE-väylän DVD-asemaa, päivitin biosin eikä auttanu ja laitoin "quick bootin pois" niinku joku oli jotain neuvonu et kannattaa kokeilla, no eipä auttanu. Lisäks mun coolink silentator (joka on jossain testeissä suoriutunu 25 c idlenä prosessorin jäädhytyksestä, vielä prosessoreilla jotka käy normaalisti paljo kuumempana ku mun e8400) jäähdyttää biosin mukaan, sillai et ku oon vaan biosissa, eli ihan idelnä, ni lämmöt on 37 c ( ASUS P5K SE biosin näyttämis lämmöis on ongelmia kuulemma). Mutta mulla tuli myös liian vähän ehkä piitahnaa siilen pohjan karheuteen nähden (siilen pohjasta näkee silmällä säännöllisen neliömäisen kuvion, ja paperilla ku hinkutin edelliset tahnat pois ni kyllä tuntee että selkeesti on karhee). Sanotaan että pitäs olla kynnen, tai paperinohut kerros tahnaa ja mul ei oo ees paperinohutta, saatika kynttä, vaan semmonen et jokakohas ei ees oo sitä tahnaa välttämättä kunnollla ja prosessorin haaleat tekstit näkyy vaikka lukee sen kerroksen läpi. Lisäks vielä bios lagaa ihan kiitettävästi ja selkeetä v.droppia näky jo heti nyt, ennen ku olin antanu millekkää mitään rasitusta. Eli kysymykisiä:

1. Tämän Emolevyn omistajat, tai muut P5K sarjan omaavat, kerrotteko jos tolle IDE jutulle voi ees tehä mitää, tai kannattaako ees yrittää tapella ollenkaa, vai meenkö ihan suosiol ostaa uuden aseman SATA-väylään

2. Voiko olla ettei laittamani piitahnan määrä riittänyt ja coolerin ja prossun väliin jäi ilmaa eristeeksi, kannattaako ottaa prossu irti ja heittää sinne lisää sitä tahnaa, vai huijaako nää P5K SE lämmöt muka niin paljon, ku eiks prosessorissa ittessään oo kumminki se sensori (vai voiko emo lukee sitä lämpötilaa väärin)

3. Mistä mahtaa johtua BIOSin lagi, v.dropista?

4. mitä voin tehä v.dropille, voinko lisätä yhtään voltteja, vieläku en tiedä nyt että kui kuumana toi prossu nyt sitte käy?
Senior Member

4 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2008 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainii ja biosin versio on nyt se uusin, eli joku 09... jotain
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää p5k se ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy