Fuj:tech DTV Pro USB ongelma
|
|
Junior Member
|
23. helmikuuta 2008 @ 11:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli ostin Verkkokauppa.comista kyseisen usb-digiboxin ja nyt ongelmana on että kun käynnistän ohjelman mikä tulee laitteen mukana, niin se ohjelma väittää: "laite ei ole saatavilla tai laitetta käytetään jollakin muulla ohjelmalla. ole ystävällinen ja sulje ohjelma, joka saattaa käyttää tätä laitetta" (ja siis englanniks tuo). Eli onko jollakin muulla ollut sama ongelma? ja onko jollakin mitään ideaa että miten saisin ton laitteen toimimaan? ja kyllä, olen asentanut ajurit ainakin kymmeneen kertaan, samoiten ohjelman ainakin yhtä monta kertaa ja päivittänyt sen.
Edit: nytten on sitten uusimmat ajuritkin tossa, ja vieläkin valittaa samaa.
Intel Core 2 Quad Q6600 + Noctua NH-U9B - Asus-P5Q Pro - 4GT DDRII - 500Gt + 250Gt + 160Gt SATA-2 - ATI Radeon HD 4850 512 MB - LG FLATRON L1932P 19" - Windows Vista 32 bit - Antec Sonata III 500 | Samsung R720
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. helmikuuta 2008 @ 13:26
|
aaltootto
Account closed as per user's own request
|
24. helmikuuta 2008 @ 10:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm, outoa, itse ostin juuri saman kortin, mulla taas se kuvan tökkiminen ongelma.. :D Prkl, pitäisköhän toi palauttaa....
|
Jantzo
Suspended due to non-functional email address
|
25. huhtikuuta 2008 @ 09:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama ongelma vaikka mitä tekisi. Muilla softilla toimii OK, mutta tuo mukana tuleva softa herjaa laitteen olevan jo toisen ohjelman käytössä.
|
moosenet
Newbie
1 tuotearvio
|
9. toukokuuta 2008 @ 23:42 |
Linkki tähän viestiin
|
kävin verkkokaupassa ja onneton ostin mokoman laitteen. mä en saa edes kanavia viritettyä. fuj:tech ei edes löydä niitä. asun kaupungissa, keskellä kylää eikä silti mitään. vaihdoin paremman antenninkin toivoen josko sillä... ei mitään. ainoa hyvä puoli asiassa on se, että mokoma laite oli halpa.
|
Junior Member
|
10. toukokuuta 2008 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Asensin tämän isän läppäriin, jossa on vista ja kyllä lähti nätisti pyörimään. Omalla antennilla tosin ei näkynyt kuin ylen kanavat joten kun laittoi talon oman antennijohdon kiinni niin johan näkyi kaikki kanavat. En sitten tiedä mikä siinä oli ettei omassa xp koneessa lähtenyt toimimaan, ehkä pitää hommata itselle vielä uusiksi tuo ja yrittää jotenkin saada se toimimaan.
Intel Core 2 Quad Q6600 + Noctua NH-U9B - Asus-P5Q Pro - 4GT DDRII - 500Gt + 250Gt + 160Gt SATA-2 - ATI Radeon HD 4850 512 MB - LG FLATRON L1932P 19" - Windows Vista 32 bit - Antec Sonata III 500 | Samsung R720
|
Junior Member
|
10. kesäkuuta 2008 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama vika täällä...onko kellään ratkaisua ko.ongelmaan kun totalmedia huutaa että laite on toisen ohjelman käytössä ?
|
peteles
Newbie
|
20. kesäkuuta 2008 @ 12:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ostin tikun tässä pari päivää sitten ja sama ongelma, eli herjaa samaa virheilmoa. Ei pääse edes kanavahakua suorittamaan.
DvbVieverillä toimii, mutta se jotenkin hankala käyttää ja kaukosäädintä en saa toimimaan. Onko mahdollista saada toimimaan edes Vieverissä?
Eikö kukaan ole saanut selville miten poistaa yllä oleva ongelma Total Mediassa??
|
Jyrsae
Newbie
|
23. kesäkuuta 2008 @ 16:43 |
Linkki tähän viestiin
|
kai teillä on Totalmedia 3. sillä se pitäisi toimia.
|
peteles
Newbie
|
24. kesäkuuta 2008 @ 18:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei toimi ja luulempa, että kaikilla keskusteluun osallistujilla on juuri tuo uusin versio TotalMediasta. Olen itse kokeillut mukana tulevalla 3.5 versiolla sekä vanhemmalla 3.0 versiolla. DvbVieverillä sain toimimaan. En vaan saa tai osaa laittaa kaukosäädintä toimimaan siinä...
|
tkotilah
Newbie
|
25. kesäkuuta 2008 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Hassua, ei ole ollut mitään ongelmia Totalmedian toimimisen suhteen. Kun nyt kuitenkin DVBvieweriin olen siirtynyt, niin siitä kaukosäätimestä.
Vistassa kannettavassa toimii ihan ilman mitään. Ottaisiko tuosta kannettavan ir-portista signaalit. Näkyi Vistan laitehallinnasta olevan HID-ajuri (tai mikä se oli) tuolle. Sitten vain opettamaan DVBviewerin Input-asetuksista. Ainut ongelma tuntuu olevan tekstitv:n järkevä ohjaus, kun kaukosäätimen numeronäppäimet menevät muille toiminnoille.
|
peteles
Newbie
|
25. kesäkuuta 2008 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep :) Ja ei hajuakaan miten opetan säätimen siihen... :(
Itselläni XP.sp2..
|
problem.
Junior Member
|
26. kesäkuuta 2008 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli mulla on alkukantaisempi ongelma. Avasin sitä pakettia ja väänsin sen CD:n poikki. Enkä oo löytäny tälle fuj:techille ajureita netistä , et jos joku muu löytäis niin vois laittaa linkkiä. Kiitos.
|
Member
16 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2008 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Tossa ainakin jotkut, tosin en tiedä onko uudempiakin. Google kertoo kun haet af9015 bda ajureita.
7.11.xxx
T60 T7200/3GB/X1300/160GB/14"/W7
|
itokazie
|
4. elokuuta 2008 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kiju
Member
|
4. elokuuta 2008 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti moosenet: kävin verkkokaupassa ja onneton ostin mokoman laitteen. mä en saa edes kanavia viritettyä. fuj:tech ei edes löydä niitä. asun kaupungissa, keskellä kylää eikä silti mitään. vaihdoin paremman antenninkin toivoen josko sillä... ei mitään. ainoa hyvä puoli asiassa on se, että mokoma laite oli halpa.
Tutki antenni juttu ja koklaa ilmaisella ProgDVB-ohjelmalla, toimii myös Yle tekstit tuo mukana tuleva ohjelma vaatii masiinassa tehoa. Minä käytän tuota ja edellisen viestin ajuria.
|
Labe90
Newbie
|
6. elokuuta 2008 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro!
Olisko joku saanut ratkaisuta tuon einsimmäisessäkin viestissä mainittavan ongelman, eli ohjelma ilmoittaa että toinen sovellus käyttää laitetta. Ajurit sain asennettua edellisten viestien ohjeiden mukaan, mutta vielä vaivaa tuo yksi ongelma.
|
peteles
Newbie
|
7. elokuuta 2008 @ 21:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, keskustelu lähti rönsyilemään väärille raiteille itse pääaiheesta. Odottelen itsekin josko joku olis ratkaissut tuon totalmedia ongelman, kun se vaikuttaa päällisin puolin ihan hyvältä ja selkeältä ohjelmalta..
|
Kiju
Member
|
8. elokuuta 2008 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Koita eri USB-portteihin ja niin ettei ole muita USB-laitteita kiinni, asenna se Totalmedian ohjelma CD:ltä omasta hakemistostaan, eikä siitä päävalikosta, näin minulla asentui.
|
elukka79
Junior Member
|
3. syyskuuta 2008 @ 18:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama, raivostuttava ongelma täällä. Muijan koneessa toimi ku unelma, mutta ku ei ostettu sitä siihen.
Tänään soitin verkkovi**u.comin tukeen ja siellä semmoinen epäasiallisesti kiukutteleva asiantuntija kutsui ongelmaa hyvin mystiseksi. On kuulemma pieni porukka jolla tää ongelma on, eikä siihen ole mitään ratkaisua.
Oon erimieltä. Pakkohan siihen on ratkaisu olla. Oon kokeillu kyllä ihan kaikkea, uuden usb-portin liittämisestä emolevyyn aina windowsin korjausasennukseen saakka. On tullut kokeiltua monet ajurit ja totalmediastakin paria versioita. Mutta kun ei tepsi.
Jos kerta meitä onnettomia joilla tää kyseinen virheilmo tulee, on vaan kourallinen, niin eiköhän meitä yhdistä joku muukin kuin pirun huono onni.
Mä epäilen että vika löytyy laitteistosta, tai esim. joistain tietyistä tweakkaus-tarkoituksessa suljetuista windowsin palveluista tms.
Jos nyt kokeiltais, ennenkuin formatoin koko koneen, katsoa löytyykö yhteneväisyyksiä vaikka meidän hardwaressa niin tänne vois laittaa vähän listaa vertailua varten koneen sisällöstä ja ulkoisista kytketyistä laitteista.
Multa löytyy esim:
asus a8nsli-se emo, nforce4 SLI AMD Hammer
realtekin integroitu ALC850 äänikortti
Amd athlon dualcore 4400 (dual core optimizer asennettu)
2g muistia dualina
kaks nvidia 7600GT näytönohjainta SLI tilassa
120gb sataII kovalevy
langallisena logitech G5 laserhiiri ja logitech näppis
500gb ulkoinen seagate usb asema
22" LG:n littunäyttö
oon muokannu koneen asetuksia esim. tuneup utilitiesilla ja joillain muillakin.
Asus M3N-HT Deluxe - nForce780a SLI
AMD Phenom II X2 550 Processor, 3100MHz
4Gb Kingston HyperX SLI-Ready DDR2, 1066Mhz
2kpl Gigabyte NVIDIA GeForce 9600GT 512Mb GDDR3 SLI
420W Poweri
|
elukka79
Junior Member
|
4. syyskuuta 2008 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
ainakin mulla ja topicin aloittajalla on samanmerkkinen näyttö, samanmerkkiset dualcore prossut (ja ehkä vielä sama emon piirisarja?)
mulla on muuten tuo lg:n näyttö analogisella kaapelilla (sillä välikappaleella) näytönohjaimessa kiinni. Mikä näytönohjaimen ajuri sulla on panug? Itsellä taitaa olla muistaakseni 177.16, pitää tarkistaa kun pääsen koneelle.
C'mon ihmiset! Ilmoitelkaas ny vähän jos löytys joku syy tähän bugiin.
Asus M3N-HT Deluxe - nForce780a SLI
AMD Phenom II X2 550 Processor, 3100MHz
4Gb Kingston HyperX SLI-Ready DDR2, 1066Mhz
2kpl Gigabyte NVIDIA GeForce 9600GT 512Mb GDDR3 SLI
420W Poweri
|
Junior Member
|
4. syyskuuta 2008 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite ei oo nyt päässy kikkailemaan sen tikun kanssa koska myin sen isälle, jolla siis se toimi moitteettomasti. Onko kukaan kokeillut tuolla uusimmalla ajurilla sitä XP -koneessaan?
elukka79: en muista mikä ajuri mulla oli nätönohjaimelle sillon kun kokeilin tikkua. Muutenkin epäilen kovasti että vika johtuis näyttiksestä tai prossusta tms.
Nytten taas harmittaa että menin antamaan sen tikun pois, kun voisi taas yrittää kikkailla sen kanssa, no pitääpä ostaa uus tikku ja kokeilla taas.
Onko muuten kaikilla, joilla vikaa on ollut tikun kanssa, ollut xp sp2 käyttiksenä?
Niin ja mulla on näyttö kiinni digikaapelilla
|
TrunkaHof
Newbie
|
8. syyskuuta 2008 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitipä sitten meikäläisenkin rekisteröityä tänne. Itselläni oli prikulleen sama ongelma kuin ketjun avaajalla eli asennuksen jälkeen "laite ei ole saatavilla etc." Päätin että kuntoonhan tämä pitää kyllä prkl saada.
Kokeilkaapa saatteko toimimaan seuraavasti:
http://www.augustint.com/download.htm
sieltä paketti AF9015_BDA_Driver-6.7.27.1 (eli alin ainakin tällä hetkellä) ja asentakaapa se -> itsellä rupesi pelittämään heti ainakin ProgDVB-ohjelmalla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2008 @ 17:34
|
yourJoost
|
8. syyskuuta 2008 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Puikko on kyll hintansa väärti (16?)! Toimii hianosti, mutta yhden asian ku sais muutettua: miten ohjelma ikkunan saisi ymmärtämään 16:10 -kuvasuhdetta? Ohjelmassa on vaan säätö 16:9!
Tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
|
__antti
Junior Member
3 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2008 @ 22:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla kanssa ihan sama ongelma totalmedian kanssa.. Latasin ja asensin sen ProgDVBn ja antenni näytti 100% "level" ja 0-10% väliltä qualitya. Asun kaapelitaloudessa ja ihmettelinkin kun tökkäsin tikusta antennijohdon seinään ja quality pomppasi sataseen. Tosin ainoa miinus on että nyt näkyy vain YLEn kanavia eli luultavasti kanavanippu A. Aion koittaa mukana tulleella antennilla vielä huomenna kun on parempi sää.
Auttakaa joku, saako tolla DVB-T tikulla näkyviin antennikaapelilla myös B kanavanipusta kanavia? Tiedän kyllä että DVB-T tarkottaa antennilähetyksiä.
E: ProgDVB
Peace sells, but whos buyin?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2008 @ 22:24
|
Mainos
|
|
|
taky
Newbie
1 tuotearvio
|
1. marraskuuta 2008 @ 01:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti panug: Eli ostin Verkkokauppa.comista kyseisen usb-digiboxin
Kuin myös tarttui USB tikku mukaan mutta mikä mahtaa olla kun kuvaa ei tule?
Ainostaan musta ruutu, ääni kuuluu, samoin TEXT TV näkyy.
Kanavien viritys meni läpi OK niin DVBViewerissä kuin Total Mediassakin.
Käyttis Vista 32bit, rautana Asus M2N-VM DH jossa emolle integroitu näytönohjain NVIDIA nForce 430.
|