|
Mikä osa myllyssäni pullonkaulana??
|
|
|
kikkeli1
Suspended permanently
|
23. helmikuuta 2008 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin mun koneessa on intel c2d e6750 ja bfg 8800 gt kellotettu näyttis. Niin kysyisin että kumpi osa jarruttaa kumpaa. Kun tulivain mieleen. :D että oliskohan prossun kellotuksella suuri vaikutus peli tehoon? Että kertokaas nyt asiaan perehehtyneemmät.
"i know everything"
|
|
Markkanen
Member
|
23. helmikuuta 2008 @ 21:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kumpikaan osa ei jarruta kumpaakaan.
Apple iPhone 2G 8GB
|
|
apilas
Suspended permanently
|
23. helmikuuta 2008 @ 21:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikkeli1: Niin mun koneessa on intel c2d e6750 ja bfg 8800 gt kellotettu näyttis. Niin kysyisin että kumpi osa jarruttaa kumpaa. Kun tulivain mieleen. :D että oliskohan prossun kellotuksella suuri vaikutus peli tehoon? Että kertokaas nyt asiaan perehehtyneemmät.
Joo ei tuossa kumpikaan jarruta hehe vaan päinvastoin enemmänkin molemmat täydentävät toinen toisiaan. Omistat meinaan erinomaiset komponentit pelaamiseen.
Tuota prossua voit toki kelloittaa, mutta eipä siinä hirveitä muutoksia peleihin saada. Pientä viilausta parempaan päin.
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|
|
kikkeli1
Suspended permanently
|
23. helmikuuta 2008 @ 21:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mä meinaan että niinku jos ollaa aivan pikkutarkkoja niin kummalla osalla olis vielä potentiaalia vähä parempaa??
"i know everything"
|
|
kikkeli1
Suspended permanently
|
23. helmikuuta 2008 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mä meinaan että niinku jos ollaa aivan pikkutarkkoja niin kummalla osalla olis vielä potentiaalia vähä parempaa?? että joutuuko näyttis oottaa pikkasen piirtämistä vai onko näyttiksellä kiire pysyä prosun perässä?? jos nyt tajusitte. xD
"i know everything"
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
23. helmikuuta 2008 @ 22:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eipä juuri. Jos kellotat prossua niin vähän lisää tehoa saat peleihin.
lol
|
|
apilas
Suspended permanently
|
23. helmikuuta 2008 @ 23:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikkeli1: mä meinaan että niinku jos ollaa aivan pikkutarkkoja niin kummalla osalla olis vielä potentiaalia vähä parempaa?? että joutuuko näyttis oottaa pikkasen piirtämistä vai onko näyttiksellä kiire pysyä prosun perässä?
Siis jos haluat lisää potkua kokoonpanoosi niin kelloita nyt aluksi tuota E6750:stä.
Mutta jos todella haluat lisää FPS:ää niin sitten se on tehokkaamman kortin ostaminen edessä. Tuo prossu meinaan pysyy aivan mainiosti perässä tämän hetken peleissä, oli siinä vierellä mikä näyttis tahansa. Tuo näyttis ei taas pyöritä kaikkia pelejä grafiikat kaakossa, joten tuo 8800GT on se kummasta se puhti loppuu, kun tuolla setillä äärirajoille mennään.
Kannattaako tässä vaiheessa lähteä tuota näyttistä vaihtamaan niin ei varmaankaan. Sellaista korttia ei liikkeissä tällä hetkellä ole, että se antaisi huomattavan nautinnon peleihin verrattuna tuon ylikelloitetun 8800GT:n suorituskykyyn.
Eli ota nyt vain ihan iisisti :) Sinulla on oikein mukava pelikone tällä hetkellä.
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. helmikuuta 2008 @ 23:28
|
|
Mainos
|
  |
|
|
kikkeli1
Suspended permanently
|
24. helmikuuta 2008 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ok. nyt sain vastauksen tähän.:D kiitti vastauksista!!
"i know everything"
|