User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 08:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > samsung le-40f86bd mitä tiedätte?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung LE-40F86BD Mitä tiedätte?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rallis1
Newbie
_
24. helmikuuta 2008 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko ko.ruutu hintansa veroinen? Vaikka olen kaapelissa,
niin kiinnostaa.

~~ PEACE ~~
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2008 @ 02:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä on ko versio maksoin 1800? 40" versiosta juuri nyt katson Oscar gaala ite olen tyytyväinen

kuva 1 -> kuva 2 -> kuva 3 -> kuva 5

pehei52
Newbie
_
4. maaliskuuta 2008 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsung LE-40F86BD 40" maksaa Elektroni.fi 1621€ postikuluineen..
Olen itse myös kuolannut kyseisen ruudun perään jo jonkin aikaa..
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
5. maaliskuuta 2008 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan hyvä laite, veljeni tilas tuon saksasta hardwareversand.de. Oli se hinta vissiin kuljetuksineen n.1400?.

Ite oon kohtapuolin tilaamassa samasta paikasta samsungin 37" M8-sarjalaista.

edit: korjailin linkkiä

Core i5-2500K // ASUS Sabertooth P67 Rev 3.0 // 2x Radeon HD 6950 2GB // G.Skill RipJaws-X DDR3 2x4GB 1600MHz // XFX PRO750W Core Edition // OCZ Vertex 3 120GB, WD Caviar Black 2TB // NZXT Phantom Big Tower

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. maaliskuuta 2008 @ 14:16

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > samsung le-40f86bd mitä tiedätte?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy