User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 14:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista dvd maker mpeg-2 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista dvd maker mpeg-2 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
masi15
Newbie
_
24. helmikuuta 2008 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitan aloittaa Windows dvd makeri ja saan tallaisen error vietin "MPEG-2 encoder is missing" To use Windows DVD Maker, compatible MPEG-2 video encoding software must be installed on your computer. Se toimi ihan ilman mitaan muttia muutama kk sitten ja nyt kun sita oikeesti tarvitsisi ni nyt se ei sit enaa toimi. Olen koittanut etsia vastausta tahan pulmaan joka puolelta mutta suoraa selvitysta ei mistaan loydy. Olen poistaa kaikki kodekit ja koittanut jos jonkinlaista kodekki packia et saisin sen toimimaan. Olen myos etsinyt paivityksia DVD makeriin jos se silla korjaantuis mutta turhaan, olis kiva jos joku tietais et mita seuraavaks vois koittaa.
masi15
Newbie
_
27. helmikuuta 2008 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiko tosiaankaan kenellakaan ole mitaan ratkaisua tahan asiaan, pienikin tieto helppaisi.
tiivetto
Suspended due to non-functional email address
_
29. helmikuuta 2008 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna jokin DVD-toisto ohjelma esim.Power DVD tai WinDVD
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista dvd maker mpeg-2 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy