User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > verkko pelaamis ongelmat.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
verkko pelaamis ongelmat.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
FULLHD
Suspended due to non-functional email address
_
25. helmikuuta 2008 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve.minulla seuraavanlainen pulma. olen juuri hommannut ps3 sen ja hommattua tuli tottakai nettikin. netti toimii mutta verkkossa pelaaminen ei. herjaa tulee eri servuille pyrkiessã connection failed ja check your firiwall settings. ja ompahan sitten heitetty ulos kerran jos pari playstation networkistakin? huomasin tuossa internetti asetus listalta ettã palomuurin nat asetuksena on nat3 eikö se pitäisi olla tyyppã 1? en pysty vaikuttamaan tuohon asetukseen ollenkaan tai sitten en osaa. annoin ps3 haistella lãhiverkko asetukset helppo asetuksella/automaatti haulla. mulla on kytkettynä ps3 seen telewellin tw-ea510v2 adsl modem router firewall wlan ap 802.11b+g ja nebulan laajakaista. auttakaa jos voitte.
msc1
Newbie
_
26. helmikuuta 2008 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on nat 2. ota kaikki palomuurit pois päältä ja koita sitten... toivottavasti oli jotain apua.
FULLHD
_
26. helmikuuta 2008 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis miten se kaytannossa tapahtuu? pleikkarista kasin? modeemin omalle valikolle ei paase ps3 selaimella..
aleksi74
Newbie
_
7. maaliskuuta 2008 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverilla riitti että klikkas telewellin modeemin asetuksista upnp:n päälle, se muutti natin kakkoseks. itellä a-link ja siihen tein porttien
uudelleen ohjauksen niin että se on sillatussa tilassa, se muutti mun natin ykköseks ja verkkopelit rupes heti toimii.
aleksi74
Newbie
_
7. maaliskuuta 2008 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja sun täytyy tehdä se tietsikalla. ps3:lla ei onnistu. kun oot tehnyt sen tarkista tilanne ps:n verkko asetuksista, testaamalla internet yhteys...
FULLHD
_
13. maaliskuuta 2008 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos paljon:) :)
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2008 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Telewellin manuskasta löytyy. Ja jos ei muu auta. Soita telewellin tukeen.

Ja mitä tuohon boxin conffaamiseen tulee. Linksyssin voi säätää vaikka PSPllä. Telewellistä en ole varma. purkin asetusten säätäminen lennosta on PSPllä kähvelää...

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > verkko pelaamis ongelmat.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy