User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 06:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > apache jumittaa koneen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apache jumittaa koneen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2008 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apache jumittaa koneen kun sen käynnistää(mikään ei liiku näytöllä paitsi hiiri). Tietokoneen käynnistyttyä pystyn ihan hyvin käynnistämään sen, mutta kun kone on ollut päällä pari tuntia, Apachea käynnistäessä kone jumiutuu.
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2008 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään kun käynnistin tietokoneeni ja sen jälkeen Apachen, koko kone jumiutui taas.
Senior Member

5 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2008 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kattonu event vieweristä josko sielä näkyisi joku error suuri siihen aikaan kun käynnistät apachen / kone jäätyy?

Admin

17 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2008 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apachessahan on myös logi joka voisi selventää tuota ongelmaasi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. helmikuuta 2008 @ 10:06

MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2008 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin nyt koko roskan PHP mukaan luettuna. Katsotaan, josko nyt toimisi.
Jake71
Member
_
28. helmikuuta 2008 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Mulla xampp on toiminut hyvin. Saa kaikki kerralla ja helposti http://www.apachefriends.org/en/index.html
Admin

17 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2008 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo xampp vaikutttaisi varmaan oivalta ratkaisulta sinulle.

Itse olen nuo kyllä ihan manuaalisesti aina asennellut. Eikä tuo odbc -ajurien asentaminenkaan mitään ihme temppu ole. Mulla saattaa olla ollut vaan niin pirun hyvä säkä :)

Olen nyt ajellut Apachea 2000 ja Xp pro koneissa kohta 6 vuotta. En nyt siis mitään ihmeellistä ole joutunut conffaamaan ja käyttötarpeet ovat olleet aika simppeliä kehitysalusta meininkiä CF, PHP, mySql ja jopa Access. Itse käytän tuota 1.3xx versiota ja käsittääkseni tuo PHP ei tarvitse uudempaa versiota.

Yksi mikä tässä tuli mieleen että onko sinulla mahdollisesti jotain toista ohjelmaa käytössä mikä käyttää Apachea joka sitten aiheuttaisi noita ongelmia. Noita kyllä pitäs pystyä suorittaan rinnakkain useampiakin. Itselläni esim. oli aikoinaan Epox :in emo missä oli palomuuri jonka kontrolli vaati apachen. Se ei kyllä aiheuttanut ongelmaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2008 @ 08:29

MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2008 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei, ei se vaan toimi. Välillä aina jummaa. Vaikuttaisikohan se, että minulla on Vista? Kokeilen tuota xamppia.
Admin

17 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2008 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti se pitäisi sitten asentaa järjestelmän valvojana. Tässä eräs esimerkki siitä miten asentaa Apache vistaan.
http://wyome.com/blog/Installing_Apache_on_Vista

Pikaisella googelttamisella näemmä ihmisillä on ollut ongelmia tuon asennuksen kanssa vistaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2008 @ 22:54

MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
29. helmikuuta 2008 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa ohjeessa puhutaan, että Apachella täytyy olla riittävät oikeudet, että se voi kirjoittaa Windowsin palveluihin. Joten tämä ei koske minua, sillä en asenna Apachea palveluna vaan niin, että se käynnistetään manuaalisesti.
Mutta ei sen väliä, sillä XAMPP näyttää toimivan oikein mukavasti.
Mainos
_
__

_
Admin

17 tuotearviota
_
29. helmikuuta 2008 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh tuota kanssa mietin että ajatko service:nä vai et. Mut jos XAMPP toimii niin mikäs siinä sit :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. helmikuuta 2008 @ 16:22

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > apache jumittaa koneen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy