User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.12.2025 / 08:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs source zombie mod onkelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS Source Zombie mod onkelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vihanness
Newbie
_
26. helmikuuta 2008 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin tota mitä mun pitäis tehä ku meen omaan servuun ja laitan zombie modin päälle ja pelaan sitä vähän aikaa mut sit yhtäkkii source sammuu ja tulee virheraportti ni jos vaikkapa joku teistä tietäs et mitä vois tehä et ei tulis enää virheraportteja.
Junior Member
_
2. maaliskuuta 2008 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiiä helpompaa konstia ku asentaa css uudestaan, se auttaa aine ;)

Vai tuleeko sielä sun servullas muillekki samaa ongelmaa, eli kuseeko servu?

Senior Member
_
2. maaliskuuta 2008 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuo auta, jos on modissa vikaa. Tarkista miten olet säätänyt conffit ja katseles foorumeita onko modin kyseisen version koodaamisessa ollut jotain epäselvää.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
vihanness
Newbie
_
4. maaliskuuta 2008 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no muut ainaki vaan lentää ulos servult, mut mun source samuu ja tulee virherapotti
Senior Member
_
4. maaliskuuta 2008 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuvankaappausta siitä raportista tännenytheti.

vihanness
Newbie
_
5. maaliskuuta 2008 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten saan sen kuvan laitettuu tähän keskusteluun? (oon vähän nobo :D)
Senior Member

10 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2008 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli alkuun painat PrtScr, joka sijaitsee siellä, mihin F-nappulat loppuvat. Sitten mene painttiin. Paina Ctrl+V, ja kuva ilmestyy. Sitten mene "tiedosto" - "tallenna nimellä" ja vaihda tiedostomuoto bittikartasta JPEG:ksi. Nimeä, ja paina Tallenna. Ja sitten seuraavaan...

Mene vaikka tinypic:iin (itse tykkään lyhyiden osoitteiden takia) ja paina selaa, ja kuvan löydettyäsi paina upload now!.

Kuvan mentyä sivusto antaa sinulle tämänmuotoisen osoitteen "Direct Link for Layouts" -kentässä. Kopioi se, ja laita omaan viestiisi.
http://i31.tinypic.com/m7ywr6.jpg <-- esimerkkilinkki, kuva on Planet Earthista (720p)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. maaliskuuta 2008 @ 21:41

Senior Member
_
6. maaliskuuta 2008 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä omankin muistin virkistämiseksi ne UBB -koodit, jolla ja joilla saa linkin laitettua suoraan kuvaksi.

[img]http://www.kuvasi.com/urlosoite.jpg[/img]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. maaliskuuta 2008 @ 18:19

vihanness
Newbie
_
6. maaliskuuta 2008 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://i26.tinypic.com/fu19iu.jpg tollanen virhe siitä tuli p.s jos tarviitte paremman kuvanlaadun ni sanokaa :D
vihanness
Newbie
_
6. maaliskuuta 2008 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai niin tota aina ku meen servuun ni sit se alkaa valittaa jostain tämmösest
Host_Error: CVEngineServer::PrecacheModel: 'models/zombie/classic.mdl' overflow, too many models. Et tota toikin vois ehkä olla syynä myös siihen et tulee virheraportti.
Junior Member
_
17. elokuuta 2008 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vihanness:
ai niin tota aina ku meen servuun ni sit se alkaa valittaa jostain tämmösest
Host_Error: CVEngineServer::PrecacheModel: 'models/zombie/classic.mdl' overflow, too many models. Et tota toikin vois ehkä olla syynä myös siihen et tulee virheraportti.
auttakaa, mulla tulee sama juttu
Member
_
9. joulukuuta 2009 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No teillä on vain liikaa modeleita siin modis...

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Mainos
_
__

_
aleksiii
Newbie
_
14. joulukuuta 2009 @ 00:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asentakaa modi uudelleen.. saattaisi auttaa =). Toivotan onnea!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs source zombie mod onkelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy