User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 11:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista ja pelaaminen sillä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vista ja pelaaminen sillä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bailando
Newbie
_
1. maaliskuuta 2008 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on semmoinen ongelma kuin minä meni uuden koneen hankkii ja siinä tietenkin tuli windows vista. mikäs siinä hyvä kone ja kaikki, mutta lehdessä luki kun ostin mahtava peli kone.. noo sitä piti testata ja heti peli toimi paremmin kuin vanhalla koneella paitsi peli rupesi tökkimään ja ei suostunut ottamaan kunnolla käskyjä vastaan.. niin voisiko se johtua vistasta´??? vanhassa koneessa oli xp win sillä peli toimii kuin unelma mutta mutta ei vista käyttiksellä. mikä on vikana??
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2008 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerrotko koneen tietoja.(prossu,muisti ja näytönohjain)
mikä peli kyseessä?
Peliin päivityksiä?

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
bailando
Newbie
_
2. maaliskuuta 2008 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ööö.5000 tuplaydin prosessori, 8500nvidia gt näytönohjain.3gt ddr2 muistia
kyseessä on nettipeli jonka voi ladata..
peliin ei voi ladata päivityksiä itse, koska siinä on automaatti päivitykset.
bailando
Newbie
_
2. maaliskuuta 2008 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja se minun vistani on vista home prerium..
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2008 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osa vanhoista peleistä vaatii admin oikeudet toimiakseen mm. BF2. Työpöydällä olevan pelin käynnistysikonin ominaisuuksista (hiiren oikea näppäin) ruksi siihen "admin" kohtaan. Sammuttele turhat ohjelmat pois pelin ajaksi sieltä oikeasta alakulmasta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. maaliskuuta 2008 @ 10:47

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista ja pelaaminen sillä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy