User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 21:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ei toista dvd-levyjä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps3 ei toista dvd-levyjä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hsave100
Newbie
_
2. maaliskuuta 2008 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hankin euroopanversion 40Gt:n ps3:sta ja pelit + bd-leffat pyörii mainiosti, mutta nyt kun koitin dvd:tä katsoa, niin kun alkaa toistamaan levyä, niin ruutu pimeää hetken kuluttua täysin eikä laite reagoi mihinkään (virta täytyy katkaista päävirtakatkaisimesta). Laite on kytketty hd ready TV:hen hdmi:llä. Onko joku törmännyt vastaavaan?? Laitevika? Asetukset?
Junior Member

4 tuotearviota
_
3. maaliskuuta 2008 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita muuttaa asetuksia. Siellä on jonkun verran niitä dvd levyihin koskien. Jos ei mene asetuksia räpläämällä kuntoon niin koitappa sitten laittaa tehdasasetukset.

Vähä veikkaan, että siellä on joku dvd kuvalaatu asetus väärin.

Kokeilitko montaa eri dvd:tä ja olivatko ihan kaupasta ostettuja.

"Minun ongelmani on, että muut luulevat, että minulla on ongelma."

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2008 @ 12:25

hsave100
Newbie
_
3. maaliskuuta 2008 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asetuksien muuttaminen ei näytä auttavan. Nykyiset dvd videoon viittaavat asetukset:
Elokuvamuunto: Autom.
DVD-laajakuva: Letterbox
DVD-skaalain: Normaali
BD/DVD:n ulostuloformaatti: Autom.
Onko muita asetuksia, joihin pitäisi kiinnittää huomiota?

Ja kyllä, testatut levyt ovat ihan virallisia tekijänoikeusmääräykset täyttäviä dvd-levyjä.
Junior Member

4 tuotearviota
_
4. maaliskuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itella oli pääasiassa samalla lailla paitsi DVD-skaalain: Koko ruutu

Ota varmaaskopiot tiedostoista ja resetoi kone tehdasasetuksille. Jos silloin ei toimi nii käy heittämässä kone takasi kauppaa ja vaadi uutta.

Montaako eri levyä olet testannut? Ettei vaan niissä sitte olis joku ilkeä kopiosuoja joka estäisi toimimisen...

"Minun ongelmani on, että muut luulevat, että minulla on ongelma."
hsave100
Newbie
_
5. maaliskuuta 2008 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy vielä kokeilla asetuksien palautusta. On toki kokeiltu parilla levyllä, jotka on kyllä toiminut muissa soittimissa.
hsave100
Newbie
_
16. toukokuuta 2008 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedoksi muille vastaavan ongelman kanssa painiville, että vika oli itse laitteessa. Tuli kuntoon takuuhuollolla.
Mainos
_
__

_
Panzze
Newbie
_
25. toukokuuta 2008 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä oli hyvä tieto.Sama vika oli mun koneessa ja meni takuun piikkiin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ei toista dvd-levyjä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy