User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > voodoo 3500tv toimimaan win2000:ssa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voodoo 3500TV toimimaan WIN2000:ssa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Xiauoko
Account closed as per user's own request
_
30. joulukuuta 2003 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä käyttääkö kukaan tuollaista vanhaa korttia enää mutta kysynpäs kuitenkin.

Ennen minulla oli Windows 98 ja ulostulo toimi hyvin. Vaihdoin Windows 2000:n ja nyt kun olen ladannut driverit voodoofiles.comista ja asentanut ne, mitään välilehtiä ei tule Display Propertiessiin vaikka 98:ssa tuli. Asensin 3dfx Toolsin ja "siinä ei ole mitään". Kun klikkaa toolsin auki siina tulee sellainen taulukko jossa ilmesesti pitäisi olla jotain vaihtoehtoja, mutta se on tyhjä. Myös jos kokeilen avata 3DFX TV:n se valittaa että "The TV drivers are not installed. Please Install them by pressing the 'Driver' button after re-inserting the installation CD in the CD-ROM drive." (Mitkä helvetin tv driverit)

Jep, mitään cd:tä ei ole. Minulla on cd:llä win 98:n ajurit versio 1.0 ja niitä ei se suostu asentamaan. Joten kysymys on tämä:

voodoofiles.comissa on monia vaihtoehtoja. Olen todennäköisesti asentanut väärät driverit. Mitkä minun pitää asentaa?
Moderator
_
31. joulukuuta 2003 @ 02:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.voodoofiles.com/6826

Tollasen tapasen softan pitäis auttaa.
Xiauoko
_
31. joulukuuta 2003 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen asentanut sen jo, tuo no juuri se joka valittaa niistä TV-drivereista.
Xiauoko
_
1. tammikuuta 2004 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko minun siis vain myönnettävä että Voodoo3 3500TV korttia ei voi hyödyntää Windows 2000 käyttöjärjestelmässä?

kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2004 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sopivia ajureita/softaa vaan ettimään niin eiköhän se siitä ala toimimaan!
Mainos
_
__

_
Junior Member

3 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2004 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni samainen kortti windows xp:ssä. Tv-out ja viritin toimii. Eikös win 2k:ssa voi käyttää xp:n ajureita?
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > voodoo 3500tv toimimaan win2000:ssa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy