User Käyttäjä Salasana  

tiistai 9.9.2025 / 21:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suositelkaa äänikorttia (what u hear pitäisi toimia kunnolla)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suositelkaa äänikorttia (What U hear pitäisi toimia kunnolla)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Voltaren
Senior Member
_
11. maaliskuuta 2008 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänikortti pelaamiseen ja musiikin kuunteluun hakusessa (taas).
Teen myös mielelläni .avi pätkiä peleistä (kun tuli tuo fraps ostettua) ja siksi pitäisi tuon "What U hear" toiminnon olla hyvä.

Nyt omistan kaksi creativen korttia. 5.1 live! ja audigy se (kaiketi aika sama kun live 24bit)

5.1 livessä saundit on aika tunkkaiset mutta demojen teko on ok, äänimaailma toistuu juuri niin kuin itse demoa tehdessäni ne kuulin.

audigyssä saundit on aivan loistavat (uusimmilla ajureilla), mutta demoa (.avia) tehdessä äänet jäävät todella hiljaisiksi (säädöt on aivan tapissa)
Kaikkia mahdollisia ajureita olen kokeillut, mutta ei auta.

Ilmeisesti uusi äänikortti pitää ostaa. Voisitteko suositella jotain korttia joka soveltuisi mainitsemiini tarpeisiin? Ei tartte olla mikään lippulaiva.. Kuhan toimisi niinkuin pitää.

Kaiketi se joku creativen kortti pitää taas olla.. Suomessa niin huono tarjonta muiden valmistajien osalta.

Kiitän

i7 2600k. p8z68v-pro. AMD 6950. 8BG RAM (G.SKILL Ripjaws F3-12800CL9D-8GBXL) Corsair SSD
Senior Member

14 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2008 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hanki Creative X-Fi XtremeMusic. Maksaa noin 70? mutta on hintansa väärti.

i5-2500K|8GB RAM|GTX 560 Ti

IBM Thinkpad T61/Arch Linux, HTC Desire
http://steamcommunity.com/id/neurokirurgi
Voltaren
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2008 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On kyllä melko kallis :s
Oletko itse testannu tehä demoo tjms, että toi what u hear linja on kunnossa?
Itse korttina on varmasti oikeen hyvä.

i7 2600k. p8z68v-pro. AMD 6950. 8BG RAM (G.SKILL Ripjaws F3-12800CL9D-8GBXL) Corsair SSD
Member
_
13. maaliskuuta 2008 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itelläni on Creativen X-Fi XtremeGamer kortti... ei ole mitään valittamista ja äänet toistuu erinomaisesti. Muutamaa videota oon yrittäny vääntää, eikä mitään tuollaista hiljentymistä äänessä ole ollut havaittavissa :P

edit: typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2008 @ 08:47

Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2008 @ 01:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Voltaren:
On kyllä melko kallis :s
Oletko itse testannu tehä demoo tjms, että toi what u hear linja on kunnossa?
Itse korttina on varmasti oikeen hyvä.
"What u Hear" toimii niikuin pitääkin. Täysin diginä pysyy ääni koko ajan, eli ei heikkene missään välissä. Käytän tuota melko paljon kaikenlaisten pikkupätkien nauhotteluun.

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suositelkaa äänikorttia (what u hear pitäisi toimia kunnolla)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy