User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 20:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelma, ammattilaiset auttakaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma, Ammattilaiset auttakaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AIMKilla
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. maaliskuuta 2008 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve, nyt olis paha ongelma dc++ ja utorrentin kanssa. ostin ZyXEL P-660R-D1 boxin ja nettinopeuteni on 8 / 1...eli pitäisi olla nopea..

Ennen tätä zyxeliä mulla oli vanha a-linkin boxi jolla sain haettua dc++
aktiivisena musiikkia ja utorrent oli nopea. nyt tällä zyxelillä en saa ladattua mitään aktiivisena mutta hubit löytyy ja u torrent menee ikuisuus ladatessa.

Passiivisena DC++ toimii mutta nopeus ei ole mikään suuri verrattuna nettinopeuteeni.

Eli olen kyllä lukenut noi NAT juttuja sun muuta, mutta en osaa kyllä tehdä mitään.

Zyxelin omaa palomuuria en edes löydä vaikka olen etsinyt sitä sieltä asetuksista, jos joku todella osaava voisi ottaa puhelin yhteyden, steam tai MSN kautta niin voisi saada pelittämään paremmin. tottakai tännekkin voi viel jotain laittaa mutta ne linkit ei kyllä auta mitä täällä on jaettu, mutta kiitos.

Tj0 pian !
maksis
Member

1 tuotearvio
_
15. maaliskuuta 2008 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.p2p-wiki.org/index.php/Zyxel_...en_porttiohjaus

Jos ohjeet ei auta niin vaikea muuten neuvoa
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelma, ammattilaiset auttakaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy