Ääni korttia ostamssa help
|
|
boudis
Junior Member
|
13. maaliskuuta 2008 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä tarttisi ostaa äänikortti koneseen itsellä ei oikeastaan mitään kokemusta näiten ostoista ja ihan pelaamiseen ja musikin kuunteluun tuleepi. Onko ton kortin laittaminen kovinkaan vaikeaa ?
tässä viellä olisi näitä jtn tietokoneen tietoja(jos tarvii)
tässä nyt nopeeta kattelin noita kortteja niin olisko tämä ihan ok ja toimisi tossa kokoon panossa Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer siinä pyöreesti 80e puolella toi hintakin olisi
Emolevy:
Suoritintyyppi 2x , 2400 MHz (7 x 343)
Emolevy ei tietoa
Piirisarja ei tietoa
Keskusmuisti 3328 MB
BIOS-tyyppi AMI (07/23/07)
Multimedia:
Äänikortti Realtek HD Audio output
Näyttö:
Näytönohjain NVIDIA GeForce 8800 GT (512 MB)
|
*HAWK*
Member
|
13. maaliskuuta 2008 @ 22:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Kortin laittaminen ei ole ollenkaan vaikeaa, koneesta pellit vaan auki ja pci paikasta suojus pois ja kortti painetaan paikalleen. Lopuksi kiinnitys yleensä yhdellä ruuvilla. Itse olen käyttäny mainitsemaasi äänikorttia noin puolitoista vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Äänenlaatu näin perusvehkeisiin nähden on ihan hyvä, ainut "huono" asia on, että peleille ja musiikille on eri moodit jotka voi vaihtaa tosin pikaisesti valikosta. Entertainment ja game mode (musiikintekoon audio creation-). Itse tosin en ole varmaan vuoteen jaksanut rämpätä ja entertainment on ollu jatkuvasti päällä.
|
*HAWK*
Member
|
13. maaliskuuta 2008 @ 22:03 |
Linkki tähän viestiin
|
... Ja tottakai ajurien ja ääniohjelmien asentaminen varsinaisen asentamisen jälkeen CD-levyltä.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2008 @ 01:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo XtremeGamer on ihan passeli kortti.
Noista tilamoodeista sen verran, että niihinhän ei ole pakko koskea ollenkaan, jos siltä tuntuu.
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
boudis
Junior Member
|
14. maaliskuuta 2008 @ 21:51 |
Linkki tähän viestiin
|
kts vastauksista ostelempa ton sitten.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2008 @ 22:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Osta mielummin Xtrememusic, se on parempi ja hintakin on melko sama.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2008 @ 23:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Komppaan ylläolevaa, eli ehdottomasti XtremeMusic. Menen jo itsekkin sekasin noissa.
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
pseDe
Suspended due to non-functional email address
|
15. maaliskuuta 2008 @ 00:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaakatus: Komppaan ylläolevaa, eli ehdottomasti XtremeMusic. Menen jo itsekkin sekasin noissa.
Komppaa, ja hawkille että edit nappula keksittyy ;)
|
Mainos
|
  |
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
15. maaliskuuta 2008 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
BIOSista disable sille emon äänipiirille. Mieluusti ennen ajurien asennusta.
Ilmaisella Everest Home ohjelmalla saat kaivettua emon mallin. Voidaan etsiä manuaali ja katsoa äänen disablointi, jos et itse löydä. Audio jotain se varmaankin on.
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Tuossa yksi paikka Everestille. Lavalysin sivulta en enään löydä Homen imurointia.
Googlaten everest home löydät muitakin lataus paikkoja.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|