User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 11:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > en saa peleistä 5.1 ääntä, minulla on realtek hd audio manager
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
En saa peleistä 5.1 ääntä, Minulla on Realtek HD Audio Manager
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
omiz
Suspended due to non-functional email address
_
14. maaliskuuta 2008 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmani on se etten saa peleistä 5.1 surround ääniä (esim. Call of duty4). Minulla on Realtek HD Audio Manager, ja kone on liitetty digitaalisella toslink liittimellä 5.1 viritinvahvistimeeseen. Koneen intekroitu äänikortti on 7.1. Mitä teen että saan surroundin kuulumaan. Olen myös peleistä laittanut 5.1 asetuksen optioneista päälle. Käyttöjärjestelmä on vista.

Kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2008 @ 16:11

nixxxo
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2008 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on sama ongelma, toivoisin myös vastausta tähän kysymykseen ;)

"Audio-laiteohjelman versio: 5.10.0.5582"
"Audio-säädin: HD Audio"
"Audio-koodeekki: ALC888"

^^ Löytyi itse ohjelmasta!
Vielä kun saisi ratkaistua ongelman :D

Ja emonahan toimii Abit IP35 ja sen integroitu äänikortti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2008 @ 21:53

nixxxo
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2008 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi tuplapostaukseni :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2008 @ 21:51

arffman
Senior Member
_
19. maaliskuuta 2008 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tukeeko pelit 5.1 ääntä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2008 @ 22:31

omiz
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2008 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyl noista peleistä pytstyy valita 5.1 äänet. Itelläni on emolevynä asuksen p5kc
Mainos
_
__

_
Newbie

7 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2008 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toslink-liittimien kautta ei saa "normaaleista" äänikorteista ulos monikanavaääntä. Niistä saa ylös lähinnä valmiiksi pakattua Dolby Digital/DTS -ääntä (esim. mkv-pakettien AC3-äänet menevät suoraa läpi) surroundina, mutta peliääniä siis ei. Jos pelien monikanavaääniä haluaa, pitää käyttää monista äänikorteista löytyviä 3x3,5mm-plugi -systeemeitä.

*** Nomadic || http://miika.name
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > en saa peleistä 5.1 ääntä, minulla on realtek hd audio manager

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy