User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swappi ei toimi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Swappi ei toimi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jani324
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2004 @ 09:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun laitan swap cd:n sisään tulee valikko jossa valitaan Llevyn tyyppi mut ei missä sanotaan insert disc?? Missä vika??
tribalman
_
2. tammikuuta 2004 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä haluaisin tietää ihan saman.Kun laittaa swap cd-version sisään niin tulee vaihtoehtoja pal,normal jne mutta ei tekstiä että insert disc? hetken kun swappilevy pyörii niin tekstit muuttuu punaisiksi ja mitään muuta ei tapahdu...
Jani324
_
2. tammikuuta 2004 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle selvis se... Siinä missä tulee ne pal ja muut vaihtoehdot ni sillon aukase levykelkka slide toolilla ja laita varmuuskopio sisään. Iilmottele jos saat toimii 700mb levyjä...

Aloittelija
miki
_
3. tammikuuta 2004 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli sama ongelma ei toiminut hugo peli jäi lataus vaiheessa jumiin. Mutta tuuolta sain apuja http://home.rochester.rr.com/ps2ownz/ latasin tuon CogSwapLoaderin.Siellä on eri lataus ohjelmia cd dvd rippiä varten eli pitäisi toimia yli 700 meganen pelikin.Minä tein näin ekana swap magic cd levy, ja siinä vaihtoehto load program CogSwapLoader sisään sitten tulee insert disk ja sen jälkeen hugo peli ja avot toimi lähti peli käyntiin.
Jani324
_
3. tammikuuta 2004 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerropas millä poltit levyn ja cd/r vai dvd/r? Kokeilin tota samaa ku sä mut ruutu menee punaseks.. Mikä pleikka versio sulla on? Mulla on v5 tai v6. Onkohan nuo tarkotettu muulle ku v7??

Aloittelija
miki
_
3. tammikuuta 2004 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on versio v9.poltin alcohol 120% cd-r levylle.
Mulla on CogSwapLoader_V1.0dk jolla sain toimii.
Jani324
_
3. tammikuuta 2004 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ei taida mulla pelittää..Tidät sä mitä noi CDLOADERIT on? Ne löytyy samalta sivulta.

Aloittelija
miki
_
3. tammikuuta 2004 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sieltä löytyy versioille V1-v6 louderi.Onko sulla minkä pelien kanssa ongelma? toimiiko mikään peli?
tribalman
_
3. tammikuuta 2004 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä ei toimi ykskään cd-pohjainen peli.Ne on 650 megan levyjä ja ne on ykköspleikan pelejä ja ne on testattu siinä ainakin toimivaksi.dvd-pohajaiset toimii moitteetta.
Jani324
_
3. tammikuuta 2004 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dog`s Life ei lähde pyörii. Piirillä toimi. Ja sit mulla on dvd ripit Mission imbosiblestä ja wrc 3 ja ne pelit(Jotain Espals versioita) toimii suoraan. piirillä ku peli rupes lataa ni tuli ESPALS logo PLAYSTATION 2 logon sijasta. Oisko mitään merkitystä?

Aloittelija
Moderator
_
3. tammikuuta 2004 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[offtopic]hankkikaa nyt ihmeessä mod-piiri :P[/offtopic]
Mainos
_
__

_
Jani324
_
3. tammikuuta 2004 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin taitaa kohta kone lähtee modaukseen jos ei rupee toimii...

Aloittelija
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swappi ei toimi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy