User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 23:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > huono ääni äänikortista telkkuun
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Huono ääni äänikortista telkkuun
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
arisau
Newbie
_
2. tammikuuta 2004 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain pitkällisen vääntämisen jälkeen voodoo 3/3000 TV-outista kuvan TV:on, mutta äänen volyymi on todella alhaalla. Kaikki säätimet on "kaakossa", mikä siis neuvoksi?

Ajattelin kyllä hankkia uuden (käytetyn) näytönohjaimen, mutta mikähän olisi paras, kun divx leffoja katsoo TV:stä?? Pelejä en pelaa.
cronos
Senior Member
_
2. tammikuuta 2004 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on itellä ATI:n joku halpis 7000 tjsp...maksaa vastaavat tällä hetkellä jotain 40e-->....ja helvetin hyvät tv ominaisuudet kortissa ja controlpanelissa elikäs voit pyörittää leffaa telkussa täyskokosena ja samalla tarvittessa vaikkapa selata monitorilla nettiä jne...ja varmaan tohon hintaan ei tartte käytettyä etsiä. ja jotain 150 leffaa oon ongelmitta katsonut telkusta elikäs 100* parempi ku mun vanhalla nvidia+tv tool yhdistelmällä...ainoo vaan että tossa ATIn kortissa oikeet asetukset controlpaneliin taikka muuten menee munille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2004 @ 11:19

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > huono ääni äänikortista telkkuun

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy